• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Sims wat is dit. Ik wil mijn koning niet vermoorden. Hij is letterlijk een personage uit een Anime die verloofd is hier met iemand waarmee ik hem in de Anime ship en ik wil het niet kapot maken D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    bored af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga hier weg want anders sleur ik de adapter van de muur en gooi ik hem ergens tegen...


    What would Emma do?

    Je begint me een beetje te irriteren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hello tears, it's been two days when I last saw you

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 22:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik droom straks over werkwoordsmorfologie in het taalgebruik van Afrikaans sprekende kinderen met SLI ughhh. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik droom straks over werkwoordsmorfologie in het taalgebruik van Afrikaans sprekende kinderen met SLI ughhh. (cat)


    You can do it. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    What if I wanted to break
    Laugh it all off in your face
    What would you do?
    What if I fell to the floor
    Couldn't take all this anymore
    What would you do?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is tijd om te gaan slapen, maar in plaats daarvan overweeg ik met al mijn verhalen te stoppen omdat ik ervan overtuigd ben dat ze waardeloos zijn. Yay, gedachten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    RoyaIs schreef:
    (...)

    rupsenkostuum is voor mij een officieel symbool geworden van fuck off en suck a dick


    @Wiarda, wij doen dat elk jaar hehe.

    Petje af voor jouw school want complimentenronde heeft me echt intens gelukkig gemaakt. Serieus, dit was Sinterklaas keer tien. Dan voel je je opeens heel gezien of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RoyaIs schreef:
    (...)

    rupsenkostuum is voor mij een officieel symbool geworden van fuck off en suck a dick


    @Wiarda, wij doen dat elk jaar hehe.

    Lucky bastards :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    (...)
    Petje af voor jouw school want complimentenronde heeft me echt intens gelukkig gemaakt. Serieus, dit was Sinterklaas keer tien. Dan voel je je opeens heel gezien of zo


    Dat is complimentendag, en dan moet iedereen een compliment schrijven voor hun klasgenoten en blijheid woehoew.


    Heaven is a place that we all have

    q begint leeg te lopen om 23u why


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    q begint leeg te lopen om 23u why


    Ben ik niet genoeg voor jullie? (joehoe)


    What would Emma do?

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    You can do it. (:


    Ik ben op het punt beland waarop ik daarover begin te twijfelen, want zelfs de powerpoint heb ik nog niet af, dus ik denk dat ik die aanmoediging wel even nodig heb. Bedankt, haha. (krul)



    SonOfGondor schreef:
    Het is tijd om te gaan slapen, maar in plaats daarvan overweeg ik met al mijn verhalen te stoppen omdat ik ervan overtuigd ben dat ze waardeloos zijn. Yay, gedachten.


    Niets verplicht je om te schrijven, maar je verhalen zijn echt, echt, echt niet waardeloos. Als persoon die allerlei dingen heeft gelezen, van spul dat klinkt alsof het zo naar een uitgever zou kunnen tot pure, is-het-echt-geen-troll onzin, kan ik je met behoorlijke zekerheid vertellen dat je prima schrijft. Het zou heel jammer zijn als je ermee stopte. (In geval van aanhoudende twijfels over eigen werk, neem My Immortal ter vergelijking. No worriez, u rok!)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan