• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    tubbietoost schreef:
    (...)

    En pietje paniek :(


    Jochem Meyer stopt ?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay niet overgegeven op de studie en ik lig ondertussen eindelijk in bed. Beroerd, maar ik heb het overleefd.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    Yay niet overgegeven op de studie en ik lig ondertussen eindelijk in bed. Beroerd, maar ik heb het overleefd.


    Go you! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Jochem Meyer stopt ?!


    Artikel
    zal wel zijn omdat zijn kinderen nu langzaam de twijfelfase in zouden kunnen gaan...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Jochem Meyer stopt ?!


    Ja, ze zijn het niet eens met hoe het programma omgaat met de zwartepietdiscussie, als ik het goed begrepen heb


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ^
    Ach, dat vind ik zo jammer. Jochem was zo leuk als piet D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shadowhunters was a blessing


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Shadowhunters was a blessing


    I know right


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scandicy schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik heb helemaal geen commentaar op wat Jip zei.

    + @C, Poli Genova is friggin' knap!


    oh, lol volgens mij heb je mij dan ook niet door, want het was meer een aanvulling op wat je zei :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SonOfGondor schreef:
    Shadowhunters was a blessing


    Malec defo was.

    // This is going to be a piece of crap, isn't it.


    kindness is never a burden.

    Imasu schreef:
    (...)

    Malec defo was.

    // This is going to be a piece of crap, isn't it.


    Malec is amazing. <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SO INSECUUUUUREEEEE


    What would Emma do?

    me in English class today:
    teacher *whispers*: 'hey, are you okay?'
    me: *nods*
    me: *starts to cry*
    me: ...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als mijn zus straks weer denkt dat ik haar niet mag omdat ik hartstikke ziek op bed lig ipv met mijn ouders mee naar haar te gaan dan weet ik het echt niet meer hoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Linkin Park karaoke, iemand geïnteresseerd?


    What would Emma do?