Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Geen keuze? Het is geen ziekte toch? Mensen gaan bewust aan kinderen zitten voor hun eigen plezier. Bah.
Elke seksuele geaardheid is een gevolg van een bepaalde samenstelling van je hersenen en ja, pedofilie is dus een "ziekte", in elk geval iets medisch-biologisch wat je zelf niet kunt beïnvloeden.
Scandicy schreef:
(...)
Elke seksuele geaardheid is een gevolg van een bepaalde samenstelling van je hersenen en ja, pedofilie is dus een "ziekte", in elk geval iets medisch-biologisch wat je zelf niet kunt beïnvloeden.
dus als ik dit goed en wel begrijp is pedofilie een seksuele geaardheid?
Scandicy schreef:
(...)
Jezus, wat een vreselijke ziekte zeg. Bah. Kunnen ze die mensen niet helpen of zo?
dus tapijtenfilie betekent seksueel aangetrokken tot tapijten
Ik geloof niet dat ik helemaal serieus word genomen, maar om even antwoord te geven: ja.
@RSH, hoe dan? Homofilie is ook niet te genezen? Dat wordt dan wel gezien als sociaal aanvaardbaar, maar dat is biologisch gezien ook niet te veranderen.
Scandicy schreef:
(...)
Ik geloof niet dat ik helemaal serieus word genomen, maar om even antwoord te geven: ja.
@RSH, hoe dan? Homofilie is ook niet te genezen? Dat wordt dan wel gezien als sociaal aanvaardbaar, maar dat is biologisch gezien ook niet te veranderen.
haha, sorry als ik je die indruk gaf. klinkt gewoon raar