• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Ben ik interessant? Je kan ook gewoon tegen me praten hoor. Ik bijt normaal gesproken niet direct.

    So. Tired.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zelfs dichten wil niet lukken, wth.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scandicy schreef:
    (...)
    Ik geloof niet dat ik helemaal serieus word genomen, maar om even antwoord te geven: ja.

    @RSH, hoe dan? Homofilie is ook niet te genezen? Dat wordt dan wel gezien als sociaal aanvaardbaar, maar dat is biologisch gezien ook niet te veranderen.


    volgens mij bedoelde Jip dat pedofilie een seksuele geaardheid is waar je niets aan kan doen, maar dat je het dan ook niet daadwerkelijk moet uiten op kinderen wat dus je vrije keuze is

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Scandicy schreef:
    (...)
    Ik geloof niet dat ik helemaal serieus word genomen, maar om even antwoord te geven: ja.

    @RSH, hoe dan? Homofilie is ook niet te genezen? Dat wordt dan wel gezien als sociaal aanvaardbaar, maar dat is biologisch gezien ook niet te veranderen.

    Hmm. Ook niet met hypnosetherapie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Songfestival nummers terug luisteren. Ivan is toch best leuk en kan goed zingen. Cute little wolfboy. + Poli is zo'n knappe vrouw.

    // Deze challenge doen of niet? Zou het helpen tegen mijn depressie? Don't think so. Een beetje positieve dingen plaatsen zal echt niet werken,

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 19:44 ]

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    volgens mij bedoelde Jip dat pedofilie een seksuele geaardheid is waar je niets aan kan doen, maar dat je het dan ook niet daadwerkelijk moet uiten op kinderen wat dus je vrije keuze is

    Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik heb helemaal geen commentaar op wat Jip zei.

    + @C, Poli Genova is friggin' knap!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 19:45 ]


    Slightly drunk.

    Annoys me

    GAAT HOOFDPIET WEG? Neeeeeeeeeeee. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Just give me a reason,
    Just a little bit's enough,
    Just give me a reason,
    To smile.

    To smile, be happy,
    Because I feel like shit right now.
    Just give me a reason to feel worthy.
    Instead of thinking I'm poop.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uuuughhhh, ik wil deze serie kijken maar het staat nergens online en dhsvsdjcbsdjks :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tbh vind ik het echt associaal dat je zo doet. Die L. had 100% gelijk :')

    Jaa, zojuist seizoen 2 van the 100 MET NEDERLANDSE ONDERTITELING bestel bij Bol.com. It is true people! :Y)
    Niet dat ik Nederlandse ondertiteling nodig heb, maar het is altijd handig voor mijn moeder en zo c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anatomy schreef:
    GAAT HOOFDPIET WEG? Neeeeeeeeeeee. :<


    En pietje paniek :(

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:13 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Out.