• Ik heb al sinds begin lente gemerkt dat er een kool-meesje steeds heen er weer vliegt naar het vogelhuisje in onze tuin. Wat blijkt? Er zitten allemaal jonge vogeltjes in. Nu zie ik steeds een vogeltje zijn kopje naar buiten steken, en naar binnen. Op een gegeven moment sprong het vogeltje er zo uit en vloog meteen weg. Ik zie nu vogeltje voor vogeltje eruit springen en wegvliegen. Het is echt ontzettend schattig, en ik vind het jammer dat ik er geen foto van had kunnen maken.

    Om dit topic levendig te houden, wat zijn jou beste momenten met baby dieren?


    Omdat iedereen zeurt dat Quizlet saai en leeg word.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik heb ooit een baby koolmeesje van mijn hand weg laten vliegen, dat was echt geweldig! Ik heb normaal ook ieder jaar koolmeesjes bij ons in de tuin, maar dit jaar is ons vogelhuisje een beetje vervallen, helaas. Ik ben ook altijd mega enthousiast als er kleine koolmeesjes zijn!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Ik heb ooit een baby koolmeesje van mijn hand weg laten vliegen, dat was echt geweldig! Ik heb normaal ook ieder jaar koolmeesjes bij ons in de tuin, maar dit jaar is ons vogelhuisje een beetje vervallen, helaas. Ik ben ook altijd mega enthousiast als er kleine koolmeesjes zijn!


    Omg dat is echt mega schattig! Ja, ik kijk ook erg graag naar vogeltjes wanneer ze voor het eerst gaan vliegen!


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Awwh, lief!

    Een jaar geleden ongeveer ging ik voor het eerst mijn nieuw katje bezoeken (toen 2/3 weken oud) en hij klom tegen mijn broek aan omhoog en ging met mijn veters en haar spelen. Dat was zo schattig om te zien.
    Baby eendjes zijn ook altijd cute om te zien in vijvers, vind ik dan (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wij hadden ook ieder jaar een stuk of drie nestjes rondom ons huis. Op dezelfde plekken, echt heel leuk. De kat liet ze ook altijd met rust, gelukkig (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GrandR schreef:
    Awwh, lief!

    Een jaar geleden ongeveer ging ik voor het eerst mijn nieuw katje bezoeken (toen 2/3 weken oud) en hij klom tegen mijn broek aan omhoog en ging met mijn veters en haar spelen. Dat was zo schattig om te zien.
    Baby eendjes zijn ook altijd cute om te zien in vijvers, vind ik dan (:


    Ahh, dat is echt cute.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wij hadden ook een nestje! De katten hebben het huisje echter wel heel erg te grazen genomen (hier heb ik ook een topic over aangemaakt). Volgens mij zijn de vogeltjes nu weg, ik heb ze tenminste al 3 dagen niet meer gezien.


    Treat people with kindness