• Hoi!

    Ik bedacht mij vanmiddag hoe handig het zou zijn als je je hoofdstukken kon inplannen, dat ze op een bepaalde dag op een bepaalde tijd verschijnen. Dit leek mij erg makkelijk als je bijvoorbeeld veel vooruit schrijft of op vakantie bent!

    Heb de afgewezen verzoeken doorgekeken, maar kon het niet vinden :)

    Ik denk dat het al eens is voorgesteld, maar het zou inderdaad best handig zijn!


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik denk dat het al eens is voorgesteld, maar het zou inderdaad best handig zijn!


    Plus ik denk dat erdoor de site bugs gaat krijgen, de site heel sloom wordt of het technisch niet mogelijk is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het was inderdaad al een keer voorgesteld en afgewezen.
    Volgens mij om de traagheid en dat mensen al hun hoofdstukken om 9 minuten over uur online zetten om bij nieuwe stories te komen.

    Het is heel vaak voorgesteld en ik zou het heel graag willen, maar helaas.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het is heel vaak voorgesteld en ik zou het heel graag willen, maar helaas.(':


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Iedereen weet ondertussen toch dat Q naar een andere server verhuist is juist om die traagheid te voorkomen? Ik vind het altijd lachen, want zodra er een suggestie is, komen al die onwetende mensen met: 'Daarvan word Q sloom' terwijl jullie geen idee hebben wat iets inhoudt.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Iedereen weet ondertussen toch dat Q naar een andere server verhuist is juist om die traagheid te voorkomen? Ik vind het altijd lachen, want zodra er een suggestie is, komen al die onwetende mensen met: 'Daarvan word Q sloom' terwijl jullie geen idee hebben wat iets inhoudt.


    Ik heb geen idee hoe iets zit met de server van Q, dus als je het tegen mij hebt; nee ik heb inderdaad geen idee hahah

    Ik hoop, ondanks dat het zo vaak voorgesteld is, dat er ooit een dag komt dat het wél goedgekeurd wordt. Niet per se voor mij, maar voor alle anderen die hier graag gebruik van zouden willen maken.


    26 - 02 - '16

    LTBL schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee hoe iets zit met de server van Q, dus als je het tegen mij hebt; nee ik heb inderdaad geen idee hahah


    Nee, tegen de mensen die reageren dat Q er sloom van wordt. ;3


    Your make-up is terrible

    Op Tumblr is dit zó handig.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb het niet nodig, maar om even sociaal te blijven, ben ik voor. Ik snap dat het voor veel mensen handig kan zijn! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben heel erg voor, want dit is zo handig. Dan hoef je niet steeds te wachten tot die dag, maar kun je door gaan en wordt het hoofdstuk vanzelf geplaatst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat zou echt super chill zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is twee keer voorgesteld (ook door mij) maar afgewezen. Inderdaad om het negenminuten ding, maar ook omdat het moeilijk is voor Rutger.

    Standal schreef:
    Op Tumblr is dit zó handig.

    Absoluut! Ook op Quizlet zou het heel handig zijn denk ik. Op Tumblr vind ik het in ieder geval wel heel prettig.