• Semi Final 1 : 10 mei

    Armenia
    Austria
    Azerbaijan
    Bosnia & Herzegovina
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Estonia
    Finland
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Russia
    San Marino
    The Netherlands


    Semi Final 2: 12 mei

    Albania
    Australia
    Belarus
    Belgium
    Bulgaria
    Denmark
    F.Y.R. Macedonia
    Georgia
    Ireland
    Israel
    Latvia
    Lithuania
    Norway
    Poland
    Romania
    Serbia
    Slovenia
    Switzerland
    Ukraine


    Finals : 14 mei

    France
    Germany
    Italy
    Spain
    Sweden
    United Kingdom


    [/spoiler]




    De deelnemers: 43

    Albania
    Armenia
    Australia
    Austria
    Azerbaijan
    Belarus
    Belgium
    Bosnia & Herzegovina
    Bulgaria
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Estonia
    F.Y.R. Macedonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Latvia
    Lithuania
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Norway
    Poland
    Romania
    Russia
    San Marino
    Serbia
    Slovenia
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    The Netherlands
    Ukraine
    United Kingdom


    Winner : Ukraine-
    New voting system:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 16:04 ]


    Credendo Vides

    Ik vond polen leuk, en dat hij zoveel votes van het publiek kreeg was echt tof ^^
    Ik snap alleen niet waarom hij zo weinig kreeg van de jury.
    Het was toch echt wel een leuk nummer.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zodra ik doorhad dat Nederland al niet meer kon winnen, was ik voor Australië, maar toen kwam er van of Rusland of Oekraïne een bult punten kreeg, was ik toch wel voor Oekraïne, want ik heb eigenlijk een hekel aan Rusland.
    Het lied van Oekraïne mocht dan wel een mooie boodschap hebben, maar ik vond het vreselijk vals en de dame op het podium deed een beetje heel erg spastisch, daarbij komt dat ik nooit een fan ben van liedjes in je eigen taal, want de rest van de wereld verstaat dat mogelijk niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik geloof dat ik weer weet waarom ik vorig jaar niet keek. Het begint altijd leuk, maar in de finale stort het allemaal als een kaartenhuis in elkaar en loopt het uit op een ravijndiepe deceptie.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 10:37 ]


    Slightly drunk.

    Na dit jaar ben ik er echt klaar mee. Stomme corrupte zooi


    26 - 02 - '16

    Oneira schreef:
    Zodra ik doorhad dat Nederland al niet meer kon winnen, was ik voor Australië, maar toen kwam er van of Rusland of Oekraïne een bult punten kreeg, was ik toch wel voor Oekraïne, want ik heb eigenlijk een hekel aan Rusland.
    Het lied van Oekraïne mocht dan wel een mooie boodschap hebben, maar ik vond het vreselijk vals en de dame op het podium deed een beetje heel erg spastisch, daarbij komt dat ik nooit een fan ben van liedjes in je eigen taal, want de rest van de wereld verstaat dat mogelijk niet.


    Oh, ik houd net van liedjes in eigen taal! Ik vind dat ze dat weer zouden moeten verplichten, ik vind dat echt een meerwaarde hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ow ik bwn gister in slaap gevallen rond middernacht... niet veel gemist dus : $


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Toda schreef:
    (...)

    Oh, ik houd net van liedjes in eigen taal! Ik vind dat ze dat weer zouden moeten verplichten, ik vind dat echt een meerwaarde hebben.

    Frankrijk deed dat heel leuk door het 50/50 te doen. Vind eigenlijk ook dat een aantal zinnen in de inzendingen verplicht in de eigen taal moeten zijn. Nu kun je de landen eigenlijk bijna niet onderscheiden.

    Als je op wikipedia kijkt, dan staat er dat Oekraine de 12 punten van televoting aan Rusland heeft gegeven xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Als je op wikipedia kijkt, dan staat er dat Oekraine de 12 punten van televoting aan Rusland heeft gegeven xd.


    Oh, da's wel grappig haha. Maar dat vind ik dan wel weer leuk c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En Nederland aan België maar België niet aan Nederland. Goed bezig, België. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    En Nederland aan België maar België niet aan Nederland. Goed bezig, België. :'D


    10 is ook al mooi, vind ik. :p Blijkbaar vond iedereen Polen heel goed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Velaris schreef:
    Als je op wikipedia kijkt, dan staat er dat Oekraine de 12 punten van televoting aan Rusland heeft gegeven xd.


    Ja dat heb ik ook gehoord! Dat vind ik heel fijn (:


    I wanna be a wizard!

    Oke, ik heb besloten dat het liedje van de presentatoren het beste is.


    What would Emma do?

    StanLee schreef:
    Oke, ik heb besloten dat het liedje van de presentatoren het beste is.

    Ja, zeker weten.

    Ik vond het leukste aan gisteravond dat Polen zoveel punten kreeg ineens. Dat verdiende hij echt wel.

    Anyway, voor degene die dat wilde, hier is een Spotify lijst met alle Zweedse nummers die ze gisteravond lieten zien en horen.


    Your make-up is terrible