Oké, ik heb weer een heel topic gemist dus ik heb geen idee of dit een controversiële mening is hier, al klinkt het een beetje zo, maar ik was eigenlijk heel erg blij met de winnaar. Australië was technisch gezien beter, maar Oekraïne vond ik ook enorm mooi en het had een heel duidelijke boodschap, en dat is 50% van wat Eurovisie uiteindelijk altijd is. (En ik was bijna zeker dat Rusland zou winnen van tevoren en ben stiekem heel blij dat dat niet zo is, eigenlijk, maar dat staat daar redelijk los van.)
Een van de weinige dingen die ik echt heel jammer vond was dat Duitsland met elf punten op de allerlaatste plek eindigde. Het was misschien een beetje raar, maar dat mag, en het nummer en optreden verdienden beter dan elf punten, wat mij betreft.
Ik ben trouwens ook heel tevreden met de elfde plek van Nederland. Jammer dat we net niet in de top tien zitten, maar België staat op die plek, dus daar kan ik nauwelijks over klagen. Ik vond België heel leuk en positief in dit jaar vol duistere optredens en gun het Laura enorm. *O*
[ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 1:14 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan