• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Proberen te slapen. Ugh. Ik wil niet, maar aan de andere kant moet ik morgen weer om half zes op


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, dat is de laatste keer geweest dat ik alleen een opdracht maak


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu nog proberen om ondanks alle teleurstelling toch de motivatie op te brengen om naar school te gaan morgen.. ):


    26 - 02 - '16

    I don't like you. Go away (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Omg, fucking jeuk. Ik kan hier niet meer tegen :( Morgen naar de dokter gelukkig.

    I need someone.


    "Ignite, my love. Ignite."

    They see me rollin'
    They hatin'


    Deep inside, I've never felt alive

    klapdag morgen wordt zoveel fun :')
    over seks praten, yumm


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    27 graden in mijn kamer. Oh gosh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik doe mijn best, maar ik heb geen onuitputtelijke motivatiebron en ik voel me voortdurend zo awkward en dat is behoorlijk slopend op meer dan één manier.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okay, m'n ma is in ieder geval ingelicht over dat ik me nogal rot voel omdat m'n oor waarschijnlijk weer eens ontstoken is. Mocht ik nu weer slecht slapen, dan kan ik in ieder geval ziek naar huis morgen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    To do list voor morgen:
    - Kamer opruimen
    - Solliciteren alsof het niks is

    Ah, de rust!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mensen ik wil slapen maar het is zo warm dat als ik ga liggen dat ik al spontaan begin te huilen van ellende want mijn bed is echt warm...
    //
    Altijd leuk om complimentjes te krijgen op je snel in elkaar gezette en ik dacht mislukte presentatie. Geeft je toch wel een echt (cool) gevoel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vorig jaar zomer was het een nacht zesentwintig graden in de Bilt. 's Nachts. Ik heb de hele nacht ook niet geslapen. Ik kan zo slecht tegen de hitte; ik wil dat deze zomer weer voorbij is. Graadje of twintig. Prima. Maar dan niet elke dag regen, als 't kan.


    Slightly drunk.

    Ik kan niet slapen, want ik heb teveel energie ofzo. En ik was een beetje aan het fangirlen over eigen personages, oops :') Misschien kan ik niet slapen door de daaruit verkregen energie x'D


    Stenenlikker