• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Jafar schreef:
    Onmenselijk en hersenloos. Jap, dat zijn ze bij het bedrijf waar mijn vader werkt. Door nalatigheid van het bedrijf zelf heeft mijn vader jaren geleden een bedrijfsongeval gehad. Toentertijd is het heel netjes gereageerd en hebben we besloten er geen zaak van te maken. Echter is het nu al jaren zo dat het bedrijf zich niet aan de afspraak houdt en mijn vader moest werken als iemand die honderd procent in orde is, terwijl hij dat helemaal niet is. Steeds harder en harder moest hij werken. Hij is er letterlijk kapot aan gegaan. Nu kan hij bijna niks meer en moeten we constant met hem naar het ziekenhuis. Laatst nog heeft hij daar enkele dagen gelegen. En wat doet het bedrijf? Niks. Nou ja, de situatie enkel erger maken, zoals ze de afgelopen jaren al gedaan hebben. En nu zeggen ze ook nog aan het verleden niks te kunnen veranderen. Ze willen er niet meer naar kijken, noemen het verjaard, maar een ingedeukte ruggenwervel en alle problemen die dat met zich mee heeft gebracht, is voor mijn vader niet zomaar "te vergeten" gezien hij 24/7 pijn heeft. Bedrijfsartsen worden beïnvloedt en mogen werknemers niet meer arbeidsongeschikt noemen. Al met al doet het bedrijf er alles aan mijn vader nog kapotter te maken dan hij al is, zowel fysiek als mentaal en er is niemand die kan helpen in zo'n situatie. Je kan hooguit kanniewaarzijn contacteren, maar die hebben ook geen tijd.
    Dus daar zit je dan. Aan te zien hoe je vader steeds erger kapot gaat en je kan niks doen. Je mag niet eens de naam van het bedrijf noemen, want dan kunnen ze al een rechtszaak tegen je beginnen geloof ik. Ik voel mij echt vreselijker dan ooit. Wat heeft het nog voor zin als het er zo aan toegaat in de wereld? Waarom zou ik nog willen leven? Mensen doen je toch alleen maar pijn en maken je toch alleen maar kapot en voor hulp en hard werk krijg je haast niks terug. Op dit moment wens ik dat ik nooit geboren was, of was gestorven bij die aanrijding drie jaar geleden. Waarom heb ik dat überhaupt overleefd? Vanaf dat moment was er enkel steeds meer shit. Mensen die een natuurlijke dood stierven, mensen die zelfmoord pleegden, zieke mensen, verdriet, pijn, leed, schulden van anderen die weggewerkt moesten worden, nog meer pijn, verdriet en leed, vriendinnen die niet te vertrouwen zijn en je laten stikken. Ik ben nog maar focking 19 en ik heb deze shitzooi allemaal al over mij heen gehad. Dus what the fuck moet ik hier nog al die jaren doen? Nog meer mensen helpen om vervolgens zelf alleen maar shit over mij heen te krijgen? Daar heb ik geen zin in hoor. Dus God, als je mij hoort, dan hoop ik dat je er snel iets aan doet, want anders spring ik serieus van een hoog gebouw af. Ik trek dit namelijk niet. Ik kan niet maar blijven doen alsof het goed gaat, mij maar blijven verstoppen in verhalen, cosplays, parodieën en mijn studie. Ik dacht dat na regen zonneschijn hoorde te komen, maar ik zie enkel hagelbuien en stormen na regen. Mijn ouders verdienen deze pijn niet. Kan het niet gewoon over zijn?


    Oh gosh, Anna. :c We kennen elkaar niet heel goed, maar ik heb telkens kleine beetjes meegekregen van al die dingen en bah, bah, bah. Ik vind het zo verschrikkelijk naar voor jou en je familie. Ik kan me ook enorm goed voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit, maar doe alsjeblieft niets geks, want je bent een hartstikke lief mens en je verdient zoveel beter. Heel veel sterkte (en knuffels).

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 20:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jafar schreef:
    Ik heb echt de neiging om een mes in mijn hart te rammen nu. Gewoon om het over te laten zijn. Waarom stopt het niet? Ga weg. Ik wil dit niet meer.


    Wil je alsjeblieft even rustig gaan zitten? Adem een paar keer langzaam in en uit en sta als je er klaar voor bent weer op. Maak een lekker kopje thee voor jezelf en pak je lievelingsboek erbij en probeer daarmee je jezelf een beetje af te leiden daarmee.

    Weet alsjeblieft dat je er niet alleen voor staat. Ik ken je niet zo goed, maar van wat ik van je gezien heb weet ik dat je een geweldige meid moet zijn. Elk mens heeft zijn hoogte en diepte punten in zijn of haar leven. Op welk punt je je ook bevindt, er zijn altijd momenten waarop je leven weer een positieve draai zal krijgen. Onthoud alsjeblieft dat het altijd op een moment beter zal worden. We leven niet een eenzijdig leven waar alleen pijn of geluk bestaat, ze komen beiden voor.

    Je bent een geweldig mens die nog zoveel mooie dingen in het leven kan meemaken, dus geef het alsjeblieft niet op.

    Probeer je op het moment niet al te veel zorgen te maken over alle dingen die om je heen gebeuren en zorg alsjeblieft voor dat je voor jezelf zorgt. Het komt goed, echt waar.


    -

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Mag ik je op z'n minst een hele dikke knuffel geven? Ik vind het echt verschrikkelijk rot voor je en eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik erop moet zeggen :c


    Knuffels zijn altijd heel heel heel erg welkom. Dat herinnert mij eraan dat ik Mr. Darcy heb voor dit soort situaties.

    Square schreef:
    (...)

    Oh gosh, Anna. :c We kennen elkaar niet heel goed, maar ik heb telkens kleine beetjes meegekregen van al die dingen en bah, bah, bah. Ik vind het zo verschrikkelijk naar voor jou en je familie. Ik kan me ook enorm goed voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit, maar doe alsjeblieft niets geks, want je bent een hartstikke lief mens en je verdient zoveel beter. Heel veel sterkte (en knuffels).


    Ik zal niks geks doen. Ik heb zojuist naar een minor gekeken die een studiegenoot mij aanraadde voor volgend jaar en ben nu op zoek naar een Remus pruik. Ik weet dat wegstoppen niet goed is, maar ik denk dat het wel verstandiger is dan elke andere optie op dit moment.


    Happy Birthday my Potter!

    Oma: wat zijn die Hebreeuwse woorden die je op m'n bord geschreven hebt?
    (tien minuten later, wanneer het eindelijk uitgeklaard is wat ik erop geschreven heb)
    Ik: nou, tot dan!
    Oma: As-salamoe aleikum.

    Nou neen, oma, da's Arabisch en geen Hebreeuws, maar evenzeer bedankt voor de boodschap. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik zal niks geks doen. Ik heb zojuist naar een minor gekeken die een studiegenoot mij aanraadde voor volgend jaar en ben nu op zoek naar een Remus pruik. Ik weet dat wegstoppen niet goed is, maar ik denk dat het wel verstandiger is dan elke andere optie op dit moment.


    Bwuh, ik vind het altijd vreselijk als iemand zich zo rot voelt en ik niets meer kan doen dan een virtuele knuffel :c Ik hoop echt voor je dat je binnenkort iets fantastisch gaat overkomen, want dat verdien je.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De enige vraag die ik me stel is of ik dit kan maken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Deze film was zo goed en dat duistere randje maakte het zoveel beter, woah. Ik hou van Richard Harmon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nog 25 minuten 8D


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb hier zoveel zin in! Een werkstuk schrijven, puur en alleen omdat ik er zin in heb. Here we go. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oke ja, weet je, dan antwoorden jullie gewoon niet. Maar dan heb ik ook geen zin om morgen met jullie te praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WIL JE NOU GODVERDOMME EENS STOPPEN MET AL JE FRUSTRATIES OP MIJ AF TE REAGEREN IK VROEG JE GEWOON OF JE WAT MINDER HARD WILDE KLOPPEN. ALS JE DAN BEGINT TE ROEPEN KAN JE GODVERDOMME VERWACHTEN DAT IK JE TERUG ANTWOORD.
    EN JA, ALL CAPS.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben dood.


    Slightly drunk.



    waarom ben ik zo ratchet


    i put the fun in funeral

    This is love


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooit gedacht dat ik voldoende zou hebben op die burgerschapstoets en nog wel een 7! Whoot. En natuurlijk vandaag ook weer een Engels toets gehad en had een 8,6 wat erg tegen viel, aangezien ik al eerder een 8,4 heb gehad en mijn andere cijfers boven de 9 waren. Die cijfers onder de 9 trekken mijn cijfer omlaag!
    9,4 - 9,8 - 9,3 - 8,4 - 8,6 = een 9,1. Ik wil minstens met een 9,5 dit schooljaar eindigen. Gelukkig heb ik elke week een toets en kan ik het dus wel ophalen. I can do this!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 21:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.