• hoort dit topic uberhaupt hier? oh well.

    Jup, story's. Throw 'em at me. Ik lees:
    - The walking dead (of een andere post-apocalyptische story, maakt niet uit of het OP is)
    - Tokio Hotel (yup, still here)
    - Twilight of gerelateerd, andere vampierverhalen wil ik ook wel lezen

    Wat ik niet lees:
    - Oorlogsverhalen, of iets in die richting
    - 5SOS, 1D, alles in die richting.

    Staat jouw story niet in deze categorie maar denk je goh, mijn story is ook wel goed, plaats hem maar gewoon, ik heb leesvoer nodig :9~


    tya

    Hier staan mijn verhalen op een rijtje. Staat misschien wel iets tussen wat je aanspreekt. De fanficties zijn zo geschreven dat je het origineel niet hoeft te kennen, want ze wijken nogal af of zijn maar op één aspect gebaseerd.^^

    Let overigens niet op het aantal hoofdstukken, want dat is al vier maanden niet bijgewerkt :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 12:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien is het de moeite waard om even hier te kijken. Wie weet zit er iets leuks voor je bij. Verder zijn de story's van SOTY ook altijd erg goed uitgewerkt. Je vindt het topic van dit jaar hier.


    Slightly drunk.

    Ik heb een verhaal over the vampire diaries, weet niet of dat genoeg Twilight gerelateerd is?


    I was an angel living in the garden of evil

    Vampier OP verhalen:
    De Uitverkorene.
    Schemering
    Bij beide komt intimiteit voor, maar wordt aangegeven als het serieus wordt.

    Ik raad je sowieso Last Life van Crossbow aan, een comic over een zombie apocalypse. Dat is geloof ik de enige story waar ik een abo op heb die overeenkomt met wat je in je lijstje hebt staan.
    Verder raad ik de stories van Vikings zeer aan. Ze heeft haar Schrijvers ID al geplaatst zo te zien. Mocht je van Hp houden, dan kan je ook nog even kijken bij Square en Cuttlefish, ik weet dat zij goede HP stories hebben.

    Zelf heb ik enkel HP, THG en een Avontuurlijke Thriller (OP, de winnende story van SOTY 2015). Mocht je dat interessant vinden, dan is hier mijn Schrijvers ID.


    Happy Birthday my Potter!

    Bedankt allemaal, ik ga zeker eens een kijkje nemen!
    @Westwick: Ja hoor, ik zal hem bij mijn lijstje zetten :D


    tya

    Hunted is nog een nieuw verhaal. Ik van plan om er vooral vanaf 20 mei veel aan te schrijven. (:

    Samenvatting:

    2675, 150 jaar na de atoomoorlogen.

    Charlie (Charlotte) probeert in de verdeelde en onstabiele West-Europese samenleving te overleven. Net zoals vele anderen groeide ze op zonder haar ouders in een samenleving waar de wet van de sterkste geldt.
    Uit noodzaak, maar met tegenzin, sluit ze zich aan bij Isaacs beruchte bende en biedt ze zich aan als premiejager. De leider ziet ze nooit, tot dat ze per ongeluk zijn broer dood in een gevecht. Dan zijn alle ogen op Charlie gericht en moet ze niet alleen rennen voor haar eigen leven, maar ook voor dat van haar broer Noah.
    Want één ding is zeker, Isaac wil zijn wraak.

    Charlie leert al snel dat om te overleven ze niet alleen sterk, maar vooral slim moet zijn en dat hulp uit onverwachte hoeken kan komen.


    The soul needs autumn.