Doctor Whale
Ik was bijgekomen van Graham's woedeaanval. Het was maar een simpele vraag die ik stelde, voor de wetenschap was het belangrijk om Ruby te onderzoeken. Ik liep mijn controlerondje door de gangen. Bij Ruby's kamer liep ik naar binnen, ik zag Graham op haar bedrand zitten. Hij schudde haar door elkaar en begon steeds harder haar naam te schreeuwen. 'Hé, hé, hé, wil je van haar afblijven.' Riep ik. Ik liep snel naar hem toe en trok hem van Ruby weg. 'Snap je dan niet dat ze rust moet hebben, dit helpt zeker niet wat je nu aan het doen bent.' zei ik op een dreigende toon. 'Ik wil dat je nu uit deze kamer vertrekt, voor het herstel van mevrouw Lucas.' Ik duwde Graham de kamer uit.
Ruby
"Je zal me wel niet begrijpen." zei hij gepijnigd. Blijkbaar had hij mijn beweging gezien, want hij rende naar mij toe. Hij greep mij vast en begon mij door elkaar te schudden. "Ruby, Ruby? Ruby!" Hij schreeuwde steeds harder, steeds wanhopiger. Hoe graag ik wilde, ik kon niet reageren. Ik hoorde nog iemand binnenkomen. 'Hé, hé, hé, wil je van haar afblijven.' Het was dus doctor Whale. Graham plofte neer op mijn bed "Ik had het mezelf ingebeeld. Stomme gevoelens." Ik hoorde beide mannen ruzie maken en kort daarna verlieten zij mijn kamer. Fijn nu was ik weer alleen. Ik probeerde mij te ontspannen, na een tijdje voelde ik dat mijn hele lichaam ontspannen was, ik droomde half weg. Ik had jeuk aan mijn arm en krabde er kort even aan. Meteen was ik klaar wakker, ik sperde mijn ogen wijd open. Ik kon mij weer bewegen, mijn lichaam was weer onder mijn gezag. Ik kon wel juichen van blijdschap. Meteen wilde ik opstaan, maar merkte dat ik een infuus in had en nog een aantal draden. Snel trok ik deze los. Voorzichtig schoof ik mijn benen over de rand van het bed en landde op de ijskoude ziekenhuis vloer. Ik zag dat ik lelijke witte ziekenhuis kleren droeg, maar het kon mij niets schelen. Ik moest opzoek naar Graham, of Regina, of allebei. Voorzichtig liep ik de gang op, ik zag niemand dus glipt snel naar de hoofdgang. Al snel zag ik waar ik was en kon ik de kamer van Regina vinden. Ik hoopte dat ik hier ook Graham kon vinden. Snel liep ik de kamer binnen.
When you believe your dreams come true