• Mr Handsome mag natuurlijk ook niet ontbreken - en ik heb het over de Hongaarse Freddie! En om eerlijk te zijn, had hij zijn looks niet eens nodig om ons te veroveren. Zijn muzikale prestatie was genoeg, althans, voor mij. Samen met de troef van Nederland (Douwe Bob) strijdt hij om een eerste plaats in mijn lijstje van favorieten. Zijn performance was sober en daarom zo aantrekkelijk, en zijn hese stem sloeg in als een bom - want geef toe, is dat niet waar we als vrouwen allemaal van dromen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:51 ]


    Slightly drunk.

    (H)(H)(H)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Jerker schreef:
    Haha, je hebt het over de man rechts? De mannen links daarentegen vond ik een beetje overbodig, maar misschien waren die glowsticks daar bedoeld om de symmetrie te behouden. Anyway, ik vind Freddie een heel goede zanger en performer - als het allemaal live was, natuurlijk, dat blijft altijd de vraag. Het liedje was ook echt stunning!


    Jaaa, die man rechts was zo in zijn element. :'D En ik vond die andere drie ook wel wat hebben, haha. Ze waren niet erg essentieel, maar ze bliezen me omver met hun fluitkunsten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die middelste van het achtergrondkoor leek echt op Adje (van Paul de Leeuw). Adjeeeee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heerlijk, die doorrookte stem. En ernaar kijken is ook al geen straf haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Hij is knap (H)
    Al heet mijn vader ook Fred (vroeger zelfs Freddie)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dat lied is een exacte kopie van Rusland vorig jaar, vind ik, haha. Maar hij is best knap, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Freddie heeft me vanavond diep teleurgesteld. Jammer.


    Slightly drunk.

    Jammer dat hij niet won. Maar hij is nog steeds knap

    MT


    Credendo Vides