• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

Andere topic

[ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]

Elina 'Ellie' Kyriakou

Vervolgens komt er een meisje die zich afvraagt waar ik vandaan kom. "Ik ben Elina Kyriakou," antwoord ik daarop terwijl ik terug kijk "Ik kom ook niet uit een sprookje, ik ben gewoon een normaal mens geboren in Cyprus,". Vervolgens zie ik weer het blonde meisje van daarnet die zic afvraagt hoe ik heet. "Mijn naam is Elina Kyriakou, maar noem me maar Ellie," zeg ik glimlachend terwijl ik een slok van mijn chocolademelk neem.

‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

Lisa
    "nou Ellie, ik ben Lisa en dit is mijn neefje Henry." Ik nam een slokje van mijn chocolademelk. "zullen we verder rijden?" Vroeg Henry. "is goed." Antwoorde ik terug. We dronken ons chocolademelk op en liepen naar buiten. "doei Ellie, ik zie je nog wel." Ik zwaaide en deed de deur achter me dicht.

Graham

Bij mn auto aangekomen ga ik op de motorkap zitten en neem ik een grote slok van mijn koffie. Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond. Er is teveel veranderd lijkt het wel. Maar wat zal het betekenen voor Emma? Is Emma echt weer jong geworden? Het leek er ook gewoon op dat ze me niet herinnerde... "Ik ben een te lange tijd weggeweest...."

If no one else will defend the world then I must

Lisa
    We waren buiten en er zat een man op een motorkap, ik zwaaide naar hem en liep met Henry naar de paarden. We klommen op de paarden en reden een stuk door de stad.

[ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 13:51 ]

Terwijl ik een hapje van mijn donut nam, zag ik hoe kleine Emma en Henry naar buiten kwamen. Ze zwaaide naar me, betekende dat dat ze me nog kende? Of wat het gewoon uit beleefdheid? Ik stak me hand terug op, toen ik mijn mobieltje af hoorde gaan. Ik kreeg een benauwd gevoel.

Ruby

'Welkom in Storybrooke' glimlach ik naar Elina. 'Hoe ben je hier terecht gekomen?' Ik vraag me af hoe ze deze plek gevonden heeft, hoe ze over de grens is gekomen. Ik kijk haar bedenkelijk aan en besluit het meisje de komende tijd in de gaten te houden.

When you believe your dreams come true

Elina 'Ellie' Kyriakou

"Dankjewel," zeg ik glimlachend "Ik kwam hier terecht toen ik met mijn zus op roadtrip door Amerika was, we stopten ook hier en toen besloten we hier te blijven," vervolgens nip ik van mijn chocolademelk.

Henry wilde nog naar zijn andere moeder, Regina. Ik geloof nog niet helemaal dat ze goed is geworden, nadat ze mijn jeugd heeft verpest 28 jaar zat ik alleen, nou ja 9 jaar de rest van de tijd was ik bevroren/vervloekt. We kwamen daar aan maakte de paarden vast aan een boom en Henry klopte aan.

[ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 15:57 ]

lisa1zusvanEmma schreef:
    Henry wilde nog naar zijn andere moeder, Regina. Ik geloof nog niet helemaal dat ze goed is geworden, nadat ze mijn jeugd heeft verpest 28 jaar zat ik alleen, nou ja 9 jaar de rest van de tijd was ik bevroren/vervloekt. We kwamen daar aan maakte de paarden vast aan een boom en Henry klopte aan.

Ruby

Ik ga bij Elina aan tafel zitten. "Wie is je zus? Hoe lang blijven jullie hier? Waar verblijven jullie?' Ik betrap mezelf erop dat ik een beetje opdringerig overkom. 'Sorry ik ben gewoon nieuwsgierig.' verontschuldig ik mij.

When you believe your dreams come true

Graham

"Er is een nieuw persoon is de stad, die ik nog niet ken. Ga op onderzoek uit." Ik wilde het gesprek met Regina wegdrukken, maar toen pas zag ik dat er totaal geen oproep op mijn mobiel was verschenen. Even greep ik richting mijn hart. Wat was er toch mis mee? Mijn ademhaling werd dieper en voorzichtig ging ik in mn politiewagen zitten. Gewoon even rustig op adem komen, dat was het enige wat ik nodig had.

Regina

Voorzichtig stopte ik het hart van Graham weer in de doos. Net toen ik de doos in mijn kluis wilde stoppen, klopte iemand op de deur. Uit schrik liet ik de doos vallen. Na de doos snel te hebben opgeborgen versnelde ik me pas naar de deur. Toen ik deze open deed stond Henry voor me. "Henry, lieverd. Wat een verrassing!"

[ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 16:01 ]

Elina 'Ellie' Kyriakou

Ik glimlach als ik opeens een heleboel vragen kreeg van Ruby. "Mijn zus heet Maria-Elena, ze haalt hier af en toe een cappuccino, geen idee hoelang we hier blijven en we wonen ongeveer tien minuten lopend vandaan de Granny's," antwoord ik vervolgens "Geeft niet hoor, ik snap het wel, mensen kennen namelijk mij niet al te best,"

[ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 16:11 ]

Lisa
    Regina deed open, het duurde wel lang was ze misschien van alles aan het doen?
    Ik dacht meteen aan wat ze allemaal kon doen, maar ik moet iets zeggen.
    "hey Regina, Henry wilde even kijken hoe het met je ging en we moesten ergens heen, ik geeft hem paardrijles." Ik hoopte stiekem dat ze ons niet naar Binnen liet gaan en gewoon zei 'gaat goed, veel plezier.'
    Maar je weet het nooit met haar.

[ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 16:16 ]

Graham(Regina)

Het is eerste wat ik nu moest doen was informatie ophalen bij Regina. Er waren zoveel mensen die ik hier nog nooit gezien had. Mijn ademhaling was weer rustiger geworden, dus besloot ik op weg te gaan. Voor Regina's huis stopte ik, toen ik richting de voordeur liep zag ik dat Henry en kleine Emma voor de deur stonden.
    "Goedemorgen iedereen." ik gaf een klein knikje naar Regina, maar die gebaarde met haar hand dat ik mijn mond moest houden.

Regina

"hey Regina, Henry wilde even kijken hoe het met je ging en we moesten ergens heen, ik geeft hem paardrijles." Een zwak glimlachje kon ik met moeite van mijn gezicht af laten komen. "Het is mevrouw of burgemeester voor jou. Henry lieverd hoe gaat het?" Achter de twee kinderen zag ik de politiewagen van Graham al stoppen. Hij kwam zelfs al onze kant oplopen.
    "Goedemorgen iedereen." Met mijn hand gebaarde ik hem dat hij zijn mond moest houden.
    "Het gaat heel goed Henry, maar het komt wat ongelegen uit. Graham en ik hebben wat belangrijke zaken te bespreken. Waarom kom je anders niet vanavond bij eten." ik wist dat ik zijn vriendin niet moest vergeten. Aardig blijven Regina galmde het door mijn hoofd. "En neem je vriendin dan ook mee. Veel plezier bij het paardrijden. Kijk je wel uit?" ik gaf Henry nog een kus op zijn voorhoofd.

"Het is mevrouw of burgemeester voor jou. Henry lieverd hoe gaat het?" Toen ze dat zei ik was woest van binnen, ik kon niks doen, want anders wordt mijn neefje verdrietig. Dus ik hou mijn mond maar. Er kwam een man aan lopen, die ene van Granny's . "hallo, ben jij de politie hier?" Regina mog die man niet ofzo. Toen vroeg Regina of Henry bij haar bleef eten, hij wilde wel. Ik hoopte dat ze het niet aan mij ging vragen en toen kwam het. "En neem je vriendin dan ook mee." Nee nee nee ik wil niet mee. "ja is goed we komen vanavond wel samen langs." Henry hou je mond dacht ik bij mezelf. We gingen weg we stapten op de paarden en zwaaide nog. Stiekem wilde ik haar bevriezen met mijn ijs krachten, maar dat kan ik Henry niet aan doen.

[ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 17:17 ]