Graham
"hallo, ben jij de politie hier?" wat een teleurstelling. Dit was het bewijs dat Emma me niet meer herkende, maar het was raar om haar zo te zien met Henry. "Sheriff van de stad, Graham is de naam." De twee kinderen passeerde me en ik liep naar binnen richting Regina. Ze deed de deur dicht en duwde me tegen de muur aan. Ik voelde hoe haar zachte lippen de mijne raakte, maar ik duwde haar snel van me af.
"Wat is er?"
"Hiervoor ben ik niet gekomen. Er zijn dingen voor mij die niet duidelijk zijn, en dat is de reden waarom ik hier ben." Ik zag dat Regina zich ongemakkelijk voelde, maar ik ging er niet op in.
"Ik weet niet hoelang ik ben weggeweest, maar er is van alles veranderd. Er zijn zoveel nieuwe mensen en mensen zijn veranderd. Hoe weet ik wie je zoek?"
"Laat die zoektocht maar zitten. Ik ben vergeten hoe nutteloos je inderdaad bent." Verbaast keek ik naar Regina, maar ze liep al. "Je weet zelf de weg naar buiten wel hé?"
Regina
"ja is goed we komen vanavond wel samen langs." Dit keer kwam er een welgemeende lach van mijn gezicht af. "Fijn, het lijkt me gezellig!" Vervolgens gebaarde ik naar Graham dat hij naar binnen kon.
If no one else will defend the world then I must