In het midden van Los Angeles bevindt zich een bekende stripclub waar elke avond een paar meisjes een optreden geven aan allen die het wensen. Ze verblijven samen met de andere werknemers in hetzelfde gebouw. Sommige zitten er al jaren, andere zijn net nieuw. Voor sommige is het een leuke ervaring, voor andere een plicht. Elk meisje heeft haar eigen reden. We volgen hier het dagelijkse leven van deze mensen, dat niet altijd zo makkelijk verloopt.
Regels stripclub
- De optredens beginnen vanaf 20u en eindigen om 3u 's ochtends.
- De werknemers en danseressen hebben vrij van 3u s'ochtends tot 15u. Daarna moeten ze oefenen voor het optreden en zich klaarmaken.
- Geen seks/liefde/kus
- Meiden mogen zo weinig mogelijk het gebouw verlaten, alleen voor noodgevallen.
Let's talk !
- Home
- Forum
- Praattopics
- [200] Los Angeles stripclub - Praattopic
[200] Los Angeles stripclub - Praattopic - Praattopics
-
6 april 2016 - 17:2617 april 2016 - 10:28
Je mag hem naar Kayla of Byron sturen
There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face
17 april 2016 - 16:05Random : Oh man , nu heb ik zin in pannenkoeken
Ryan komt zo ook wel eentje etenAan niets denken is ook denken.
17 april 2016 - 16:20c: Iedereen is welkom, Benji maakt er toch een hoop te veel voor zichzelf (hoewel hij best een veelvraat is :') )
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH
18 april 2016 - 22:11@Flowericous
een vraagje, wat moet ik me voorstellen bij de woonplekjes van de personeelsleden? Een soort van eigen flatje zoals een studentenhuis met eigen badkamer etc
of alles gezamenlijk?Ik wil geen verwarring creeëren met Benji's pancakes haha ^^
25 april 2016 - 16:20Alvast: 28 april t/m 2 mei ben ik weg (studiereis kroatie), dus zal ik niet kunnen posten.
Aan niets denken is ook denken.
3 mei 2016 - 17:02Waarom doet de helft hier niet meer aan mee / heeft nooit gepost??
Aan niets denken is ook denken.
3 mei 2016 - 17:04Caprice schreef:
Waarom doet de helft hier niet meer aan mee / heeft nooit gepost??
Ik ben op dit moment nog steeds inspiratie aan het op doen om aan 200 woorden te voldoenThere's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face
10 mei 2016 - 10:5310 mei 2016 - 18:22Ik vrees helaas van wel
10 mei 2016 - 19:5010 mei 2016 - 20:01Ik wou vandaag nog posten maar ik heb geen tijd gehad
There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face
23 mei 2016 - 15:00Sorry de realiteit van examens viel toch ineens rauw op mijn dak... Daarom ben ik niet meer aan een post begonnen.
SorryI am not as think as you drunk I am
23 mei 2016 - 16:43