• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen:
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild | Shadowhunter | HarleyQuinnx
    - Lucia Maryse Blackthorn|| Shadowhunter | Oneira
    - Sarlote Halome | Shadowhunter | Polovina
    -
    -

    Jongens:
    - Alexander 'Alec' Gideon Lightwood | Shadowhunter | AlecLightwood
    - Jace Wayland Lightwood | Shadowhunter | Froyo
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:12 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jammer


    Bowties were never Cooler

    Ik wil wel verder, maar mijn personage staat met het personage van HarleyQuinnx te praten, maar zij is al een week niet online geweest..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Ik wil wel verder, maar mijn personage staat met het personage van HarleyQuinnx te praten, maar zij is al een week niet online geweest..


    Ze mag wat mij betreft dingwn meer ongemakkelijk komen maken met Malec. Als Imasu t ook goed vind.


    Bowties were never Cooler

    Oneira schreef:
    Ik wil wel verder, maar mijn personage staat met het personage van HarleyQuinnx te praten, maar zij is al een week niet online geweest..


    Ze kan ook Sarlote redden, die twee straten van het instute een demon heeft gevonden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Voor mij is alles goed, zolang deze rpg maar niet doodloopt. (:


    kindness is never a burden.

    Imasu schreef:
    Voor mij is alles goed, zolang deze rpg maar niet doodloopt. (:


    ^^ Dit dus


    Bowties were never Cooler

    Sorry guys dat ik zo lang weg was!! Ik had een enorm groot project van biologie dat best veel tijd vroeg en waar ik echt focking lang mee bezig was, maar het is een belangrijk onderdeel van mijn slagen en door kunnen naar volgend jaar >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Sorry guys dat ik zo lang weg was!! Ik had een enorm groot project van biologie dat best veel tijd vroeg en waar ik echt focking lang mee bezig was, maar het is een belangrijk onderdeel van mijn slagen en door kunnen naar volgend jaar >.<


    Doesn't matter,
    School gaat eenmaal voor!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Doesn't matter,
    School gaat eenmaal voor!


    Ja daarom >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik weet niet of ik nog welkom ben maar ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn plotselinge vertrek. Ik had even een break nodig van Q. Nu ben ik echter terug en als mijn rol nog vrij is zou ik graag willen vragen of ik weer mee mag doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaat het nu weer een beetje?

    En heel fijn dat je terug bent! Als het aan mij ligt spring je meteen weer in. Weer extra leven voor de brouwerij


    Bowties were never Cooler

    Als dit doorgaat zou ik echt heel graag willen deelnemen!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    T loopt nog. Langzaam, maat t loopt


    Bowties were never Cooler

    Als jullie door Alexander niet meer verder kunnen, pas ik hem aan. No problem


    Bowties were never Cooler

    ImAwesome schreef:
    Ik weet niet of ik nog welkom ben maar ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn plotselinge vertrek. Ik had even een break nodig van Q. Nu ben ik echter terug en als mijn rol nog vrij is zou ik graag willen vragen of ik weer mee mag doen?


    Hij is nog vrij ja. Ik begrijp het best dat je af en toe een break nodig hebt. Dat heb ik ook af en toe. Zeker omdat ik een kind heb is het af en toe moeilijk.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †