• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen:
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild | Shadowhunter | HarleyQuinnx
    - Lucia Maryse Blackthorn|| Shadowhunter | Oneira
    - Sarlote Halome | Shadowhunter | Polovina
    -
    -

    Jongens:
    - Alexander 'Alec' Gideon Lightwood | Shadowhunter | AlecLightwood
    - Jace Wayland Lightwood | Shadowhunter | Froyo
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:12 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    I am so down for the role of a Warlock. Eventueel Magnus, tenzij iemand daar iets op tegen heeft (:


    kindness is never a burden.

    Heda schreef:
    I am so down for the role of a Warlock. Eventueel Magnus, tenzij iemand daar iets op tegen heeft (:


    Ik zeker niet (A)


    Bowties were never Cooler

    JustJake schreef:
    Ik doe toch niet mee, sorry. Mijn inspiratie is compleet weg.


    Dat is jammer


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    AlecLightwood schreef:
    Ik denk dat Alec zo af is... Ik heb hem qua Magnus, en de acceptatie van zijn homoseksualiteit, meer op de boeken dan op de serie gebaseerd



    Oeehhh leuk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Heda schreef:
    I am so down for the role of a Warlock. Eventueel Magnus, tenzij iemand daar iets op tegen heeft (:


    Ik hou van Magnus to be honest en de serie heeft dat helemaal al versterkt xp


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik hou van Magnus to be honest en de serie heeft dat helemaal al versterkt xp


    Same, serie!Magnus is geweldig (:
    Geef me Magnus dan maar. We mogen maar één rol, toch?


    kindness is never a burden.

    Heda schreef:
    (...)

    Same, serie!Magnus is geweldig (:
    Geef me Magnus dan maar. We mogen maar één rol, toch?


    Hehe ik vind Magnus echt awesome o.o
    Ik heb het erin gezet :P
    Ja klopt. Anders zit het super snel vol enzo


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †





    MAGNUS BANE
    • HIGH WARLOCK OF BROOKLYN •

    . . .

    When in doubt, just add glitter.





    Naam
    Magnus Bane, High Warlock of Brooklyn. Dit is niet de naam die hij kreeg na zijn geboorte — die naam is hij al vergeten — maar de naam die de Silent Brothers van Madrid hem gaven. De naam 'Magnus' refereert naar het Magnus-effect, een fenomeen waarbij een object in beweging plotseling verandert van pad en "ergens heen gaat waar je het nooit zou hebben verwacht."


    Leeftijd
    Meer dan 400 jaar oud. Hij is geboren in de maand december rond het jaar 1600.


    Soort
    Warlock, ook wel Child of Lilith genoemd. Warlocks behoren tot het ras der Downworlders.


    Uiterlijk
    "Magnus wore his clothes like armor, a layer of protection between him and a world that didn’t always meet someone who burned so brightly and so differently with open arms."

    In zijn twintiger jaren stopte Magnus met verouderen, waardoor hij nu nog steeds redelijk jong lijkt, hoewel hij in werkelijkheid honderden jaren oud is. Hij wordt gekenmerkt door zijn geel-groene katachtige ogen — dit is zijn warlock's teken — en zijn excentrieke kledingstijl. Zijn flamboyante en blitse ensembles worden door sommigen gezien als vreemd, of uniek. Door de jaren heen is deze kledingstijl al stevig veranderd, hoewel het nu, in de 21ste eeuw, vooral Peruviaans-oosters-punkrock-chique genoemd kan worden. Glitters, nagellak, donkere eyeliner en verschillende accessorizes zijn maar enkelen van zijn vele favoriete spullen.
          Geboren als zoon van een half-Indonesische vrouw heeft ook Magnus een Aziatisch getinte verschijning met zijn bruine huidskleur en amandelvormige ogen. Hij is een erg groot persoon, met een lang en mager lichaam. Momenteel heeft hij heeft kort zwart haar met een undercut; zijn haarstijl veranderde door de eeuwen heen mee met zijn kledingstijl, van kort en spiky tot lang en stijl.


    Karakter
          Wise
          Flirty
          Kindhearted
          Sarcastic, sassy
          Courageous
          Powerful
          Charming
          Respectful
          Stubborn and determined; knows what he wants and doesn't give up until he has it.

    Geschiedenis
    "I was alive when the Dead Sea was just a lake
    that was feeling a little poorly."

    Magnus is geboren als zoon van een half-Nederlandse, half-Indonesische vrouw en de Prins van de Hel Asmodeus in de 16e eeuw in het toenmalige Batavia in Nederlands-Indië, nu beter bekend als Jakarta, Indonesië. Hij groeide op op een boerderij met zijn moeder en haar echtgenoot, welke allebei van hem hielden. Ze begonnen hem echter te vrezen toen zijn warlock's teken duidelijk werd en het koppel zich realiseerde dat Magnus de zoon van een demon was. Niet lang daarna hing zijn moeder zich op in de schuur en Magnus haatte zichzelf ervoor. Toen hij tien was, probeerde zijn stiefvader hem te verdrinken, maar werd zelf verbrand toen Magnus uithaalde met zijn krachten.
          Na dat incident werd hij opgebracht door de Silent Brothers van Madrid in de 17e eeuw. Hij kreeg van hen de naam 'Magnus Bane' en redde in Spanje Catarina Loss van de brandstapel, een andere Warlock die later een goede vriendin zou worden.
          In 1791 kreeg Magnus zijn vriend Ragnor Fell zover om samen met hem naar Peru te reizen. In Juni, hetzelfde jaar, ging hij naar Parijs, waar de Franse Revolutie aan de gang was. Daar had hij het erg naar zijn zin, omdat de stad bekend stond voor haar excentrieke kledingstijl. Hij hielp de koninklijke familie ontsnappen uit Versailles, raakte verstrikt in de disputen van een locale vampierclan en ontvluchtte Parijs niet lang daarna, naar de Franse Alpen.
          In 1857 bezocht Magnus Londen om een Clave bijeenkomst bij te wonen met andere Downworlders. Het was daar dat Magnus voor het eerst Camille Belcourt ontmoette. Pas in 1878 zag hij haar opnieuw en begonnen ze hun liefdesaffaire. Wanneer Magnus benaderd werd door de Shadowhunter Will Herondale, voelde hij zich meteen aangetrokken tot de man. Ondertussen was ook Camille verdwenen zonder Magnus te vertellen waarheen. Toen ze uiteindelijk terugkwam vertelde ze dat ze in Parijs was, terwijl Magnus wist dat ze in werkelijkheid haar tijd door had gebracht met een menselijke geliefde in Rusland. Magnus beëindigde hun relatie, wetend dat zij nooit van hem zou houden als hij van haar hield. Om Camille jaloers te maken, kuste hij Will Herondale en zij op haar beurt dwong hem te vertrekken uit haar huis. Magnus bleef in Londen en trok in bij zijn Werewolf vriend Woolsey Scott.
          In 1885, jaren na zijn eerste ontmoeting met Tessa Grey en Will Herondale, keerden Magnus en Ragnor Fell terug naar Peru, deze keer samen met Catarina Loss. Ze bleven daar voor meer dan 15 jaar tot Magnus in 1903 terugkeerde naar Londen, gedagvaard door Tatiana Blackthorn die beroep deed op zijn krachten. Gedurende de tijd dat hij in Londen verbleef, ontmoette hij James Herondale, de zoon van Will en Tessa.
          Na de ontmoeting met de Herondales, verhuisde Magnus drie keer: van Peru naar New York in 1929, van New York terug naar Peru in 1962 tot zijn verbanning uit Peru door de High Council of Peruvian warlocks, en dan weer van Peru naar New York in 1977. Eens terug in New york, stond hij versteld hoe de stad ten kwade was veranderd. Camille had daar een clan gevestigd, die naar behoeven mundanes vermoordden. Hij was in staat de New York werewolf pack te helpen het probleem op te lossen, maar voor hem waren de recente ontmoetingen met Camille te pijnlijk, dus vroeg hij Catarina om al zijn herinneringen aan Camille van de twintigste eeuw weg te nemen met een geheugenspreuk.
          In 1989 vocht hij tegen de Circle en nadat het gevecht over was, besloot hij om permanent in New York te blijven en werd zo de High Warlock of Brooklyn.


    Extra
    "I think of myself as a freewheeling bisexual."

    Als Warlock werd hem bij zijn geboorte onsterfelijkheid toegekend. Fysiek veroudert hij niet en kan dus ook niet door ouderdom sterven. Dit wil natuurlijk, zoals bij vampieren, niet zeggen dat hij nooit kan sterven. Magnus is evenwel vatbaar voor ziektes, als een mes in zijn hart.
          Als tweede voordeel naast zijn onsterfelijkheid als Warlock beschikt Magnus over magische krachten die zichzelf manifesteren in de vorm van blauwe vlammen of vonken aan zijn vingertoppen. Magnus kan ook spreuken uitvoeren, van gemakkelijke tot erg ingewikkelde, en ontbiedende rituelen uitvoeren, die variëren van onbelangrijke demonen tot de engel Raziel — met een beetje hulp.
          Magnus is biseksueel en komt daar ook openlijk voor uit. Hij was in het verleden zowel met mannen als vrouwen samen en ook nu, met de Shaduwhunter Alec Lightwood en de Vampire Camille Belcourt in zijn nabije omgeving, is het duidelijk dat hij niet enkel op één geslacht valt.
          Weinigen weten hoe oud Magnus in werkelijkheid is. Enkel Catarina Loss en Ragnor Fell zijn daar momenteel van op de hoogte. Vanaf zijn jonge jaren heeft Magnus gelogen over zijn ware leeftijd, vaak om klanten te imponeren, door zich ouder of jonger voor te stellen.
          Hij is bekend om zijn spectaculaire feestjes in zijn loft in Brooklyn, welke open zijn voor zowel Downworlders als Shadowhunters.
          Magnus heeft een kat genaamd Chairman Meow, voor wie hij verjaardagsfeestjes geeft.
          Spaans was de eerste taal die hij leerde, na zijn moedertaal Indonesisch. Door de jaren heen heeft hij ook andere mundane talen vloeiend leren spreken tijdens zijn reizen en avonturen, alsook demonische talen.
          Doordat zijn vader, Asmodeus, ooit een engel was, kan ook Magnus een witchlight gebruiken — wat normaal enkel werkt bij Shadowhunters.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 20:06 ]


    kindness is never a burden.

    Ik werk 'm asap af.

    Also: als de regel van één char per persoon verandert, laat het me weten. (;


    kindness is never a burden.

    Maar Magnus' feestjes zijn toch vooral, iig voor het serieuzer wordt met Alec, downworlder feestjes, waar shadowhunters niet welkom zijn?

    Sorry, details, I know... I'll shut up


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Maar Magnus' feestjes zijn toch vooral, iig voor het serieuzer wordt met Alec, downworlder feestjes, waar shadowhunters niet welkom zijn?

    Sorry, details, I know... I'll shut up


    Mijn goede vriend Shadowhunter wikia is het niet met je eens (; Ik denk gewoon dat er niet erg veel Shadowhunters naar zijn feestjes komen tenzij ze iets nodig hebben.


    kindness is never a burden.

    Heda schreef:
    (...)

    Mijn goede vriend Shadowhunter wikia is het niet met je eens (; Ik denk gewoon dat er niet erg veel Shadowhunters naar zijn feestjes komen tenzij ze iets nodig hebben.


    In boek 1 is Magnus namelijk meer dan niet blij met het feit dat ze op z'n stoep staan... op Alec na waarschijnlijk en hij vertelt dat vroeger shadowhunters op downworlders jaagden als sport, dus tot de accoorden zal hij er niet zo blij mee zijn geweest


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    In boek 1 is Magnus namelijk meer dan niet blij met het feit dat ze op z'n stoep staan... op Alec na waarschijnlijk en hij vertelt dat vroeger shadowhunters op downworlders jaagden als sport, dus tot de accoorden zal hij er niet zo blij mee zijn geweest


    Ik heb het boek gelezen, dus ik weet wat je bedoeld, maar aangezien ik mijn Magnus eerder op de TV!Magnus baseer en die niet even vijandig tegenover de Shadowhunters staat als in het boek, ga ik het zo laten denk ik (:


    kindness is never a burden.

    Okay. Ik heb half/half gedaan met Alec, ik hoop dat je dat niet erg vind, gezien ik hoop dat er toch iets tussen ze gaat ontspringen


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Okay. Ik heb half/half gedaan met Alec, ik hoop dat je dat niet erg vind, gezien ik hoop dat er toch iets tussen ze gaat ontspringen


    Ik ship Malec met hart en ziel, so no worries. This ship will sail (:


    kindness is never a burden.