• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen:
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild | Shadowhunter | HarleyQuinnx
    - Lucia Maryse Blackthorn|| Shadowhunter | Oneira
    - Sarlote Halome | Shadowhunter | Polovina
    -
    -

    Jongens:
    - Alexander 'Alec' Gideon Lightwood | Shadowhunter | AlecLightwood
    - Jace Wayland Lightwood | Shadowhunter | Froyo
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:12 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Heda schreef:
    (...)

    Ik ship Malec met hart en ziel, so no worries. This ship will sail (:


    Yay!
    Ik heb trouwens een detail toegevoegd aan Alec, dat Magnus hem een hangertje heeft gegeven, maar meer along the lines van: Alec komt thuis en heeft plots n kettinkje om en Magnus hoopt hem zo terug te lokken, dan Magnus die het geeft. Ik weet niet hoe je erover denkt?


    Bowties were never Cooler

    Ik begin vanavond hoogstwaarschijnlijk aan Jace. Ik was gisteren te moe en futloos om mezelf erop te focussen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zou ik een meisje mogen reserveren die de krachten heeft om te shape-shiften?
    Zoals Tessa Gray uit the infernal devices?

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Yay!
    Ik heb trouwens een detail toegevoegd aan Alec, dat Magnus hem een hangertje heeft gegeven, maar meer along the lines van: Alec komt thuis en heeft plots n kettinkje om en Magnus hoopt hem zo terug te lokken, dan Magnus die het geeft. Ik weet niet hoe je erover denkt?


    Ik vind het goed ^^


    kindness is never a burden.

    Saralonde schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren die de krachten heeft om te shape-shiften?
    Zoals Tessa Gray uit the infernal devices?


    Er komen hier geen shape-shifters in voor. Het spijt me, maar kan dus niet. Ik heb besloten wat we meer de lijn van de serie volgen dan de boeken..

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 14:06 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    SPEELTOPIC


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Er komen hier geen shape-shifters in voor. Het spijt me, maar kan dus niet. Ik heb besloten wat we meer de lijn van de serie volgen dan de boeken..


    Niet om mensen tegen elkaar, of mij, in het harnas te jagen, maar in de serrie is er wel een shapeshifting demon.

    In tmi kunnen volgens mij alleen demons echt shapeshiften... werewolves niet meegerekend, want dat werkt anders

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 14:57 ]


    Bowties were never Cooler

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Er komen hier geen shape-shifters in voor. Het spijt me, maar kan dus niet. Ik heb besloten wat we meer de lijn van de serie volgen dan de boeken..



    Oh. Pfoe. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de serie niet helemaal heb gezien. Ik ben bij de derde aflevering tijdelijk gestopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Er komen hier geen shape-shifters in voor. Het spijt me, maar kan dus niet. Ik heb besloten wat we meer de lijn van de serie volgen dan de boeken..


    Oke geen probleem. Het is jou topic.
    En als jij het niet wilt, dan respecteer ik dat.

    Ik wil dan wel meedoen als een meisje. Ga dan nog even bedenken wat ze precies wordt. Vind dat er al redelijk wat shadowhunters in voorkomen dus ze wordt dan een downworlder.

    Jace Wayland Lightwood


    "Declarations of love amuse me. Especially when unrequited."


    "I think, that she asked if she could touch my mango."


    Leeftijd.
    19, geboren in januari.

    Soort.
    Shadowhunter.

    Uiterlijk.
    Jace heeft een engelen uiterlijk. Hij heeft goudblond, golvend haar en donker gouden ogen. Hij heeft een hoekig gezicht en een smalle mond. Hij is ongeveer 1.80 groot. Zijn huid is bleek en net zoals andere shadowhunters zit hij onder de rune die aangezien worden als tatoeages.
    Jace heeft een slank maar gespierd lichaam dat onder de zilver kleurige littekens zit. Deze zijn overgebleven van de runen en het vechten tegen demonen.

    Karakter.
    Jace is heel erg naar binnen gekeerd. Hij toont niet graag emoties en verbergt deze dan ook onder een harde houding. Dit komt door zijn jeugd en de opvoeding. Hij heeft geleerd dat liefhebben slecht is. Jace maakt graag sarcastische opmerkingen en vertelt bijna altijd de waarheid.

    Geschiedenis.


    Extra informatie.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 18:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mag Alec trouwens bijna vermoord worden door Sarlote, omdat hij niet oplet als hij de normaal stille trainingsruimte in loopt?

    Anders gaat die wel de stad in ofzo

    Is er trouwens een beginpunt/ opkomend evenement waar al onze personages samen kunnen komen? Shadowhunters en Downworlders

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 19:56 ]


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Mag Alec trouwens bijna vermoord worden door Sarlote, omdat hij niet oplet als hij de normaal stille trainingsruimte in loopt?

    Anders gaat die wel de stad in ofzo

    Is er trouwens een beginpunt/ opkomend evenement waar al onze personages samen kunnen komen? Shadowhunters en Downworlders


    Ik heb er geen problemen mee c:

    Sarlote gaat echt flippen als ze bijna iemand doodt die niet kwaadaardig is dus dat kan leuk worden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 20:17 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ik vind dit cool, maar heb al genoeg dingen di eik moet doen. Mara ik wil even zeggen dat ik het cool vind dat Malec heir ook in voor gaat komen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Niet om mensen tegen elkaar, of mij, in het harnas te jagen, maar in de serrie is er wel een shapeshifting demon.

    In tmi kunnen volgens mij alleen demons echt shapeshiften... werewolves niet meegerekend, want dat werkt anders


    No i got that part, maar volgens mij niet in de serie >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Froyo schreef:
    (...)


    Oh. Pfoe. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de serie niet helemaal heb gezien. Ik ben bij de derde aflevering tijdelijk gestopt.


    Maakt niet uit girl. Ik gebruik de serie meer voor informatie en hoe alles eruit ziet enzo.
    This is our own story xp


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †