• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen:
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild | Shadowhunter | HarleyQuinnx
    - Lucia Maryse Blackthorn|| Shadowhunter | Oneira
    - Sarlote Halome | Shadowhunter | Polovina
    -
    -

    Jongens:
    - Alexander 'Alec' Gideon Lightwood | Shadowhunter | AlecLightwood
    - Jace Wayland Lightwood | Shadowhunter | Froyo
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:12 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Polovina schreef:
    Sarlote      Halome

    • • N A A M
    — Sarlote Halome.
    — Haar ouders vonden Sarlote een orginele naam dus kozen ze deze naam voor haar.
    — Ze heeft als bijnaam Sar.
    — De reden van die bijnaam is onbekend. Haar vrienden willen haar naam hoogstwaarschijnlijk afkorten.
    — Ze wordt het liefst Sarlote genoemd.

    • • L E E F T I J D
    — 18 jaar oud.
    — Geboren op Zeventien April.
    — Ziet eruit als iemand van tweeëntwintig jaar oud.

    • • U I T E R L I J K
    — Grootte • één meter en tweeënzeventig centimeter.
    — Figuur • Zandloper figuur.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Donkerbruin.
    — Oogkleur • Bruin.
    — Bril of lenzen • Geen lenzen/bril.
    — Neus • Gemiddelde neus dikte.
    — Lippen • Lichte roze en gemiddelde dikte.
    — Huidskleur • Blank met roze ondertoon.
    — Kenmerken • Haar schitterende ogen.
    — Haarkleur • Donkerbruin.
    — Haartype • Dik haar wat snel in orde is.
    — Haarstijl • Licht golvend.
    — Stem • een hoge, vaak zachte stem.
    — Handicaps • Aan een oog is ze blind.
    — Kledingstijl • Zwart maar meisjesachtig.
    — Favoriet kledingstuk • Zwarte skaterrok.
    — Accessoires • Familieketting.
    — Tatoeages • Haar Familiesymbool op haar schouder.
    — Piercings • Geen.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Avontuurlijk
    • Serieus
    • Doorzettend

    • Dapper
    • Intelligent
    • Aardig
    • Zelfstandig
    • Liefdevol
    • Stralend
    • Sportieve houding
    Negatieve eigenschappen.
    • Angstig
    • Gevoelig
    • Sarcastisch

    • Flirt
    • Wraaklustig
    • Dominant
    • Losslippig
    • Snel Boos
    • Depressief

    — Sarlote zal zichzelf nooit positief inzien, ze doet in haar ogen alles verkeerd en soms vraagt ze zich af wat ze op deze planeet doet.

    • • E X T R A
    [justify]— Geaardheid • Biseksueel.
    — Geloof • Oost-Orthodox.
    — Werk • Shadowhunter.
    — Hobby's • Trainen, Lezen, Sporten, Muziek, praten met vrienden.
    — Diepste geheim • Sarlote is vroeger mishandeld door haar ouders, bijna niemand weet daar wat van.
    — Doelen in toekomst • Sarlote wilt zichzelf positiever inzien.
    — Angsten • De Dood, Kleine ruimtes, bloed.
    — Verslavingen • Geen.
    — Muzieksmaak • Muziek in haar oorsprongtaal, De Baltische talen.
    — Wapens • Pijl en Boog of Messen.



    Zou je de volgende keer even kunnen wachten met invullen tot ik je erin heb gezet?
    Want dit veroorzaakte bij mij nogal verwarring omdat ik je nergens tussen de reservaties kon vinden


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Froyo schreef:
    (...)

    Oh. Ehm. Dan zit ik nu echt in een dilemma. Maar ik Denk dan toch Jace. Is weer een nieuwe uitdaging.


    Ik zal je erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Uh ik denk rondom de tijd van de serie. Daar gebeurt wek de meest spannende dingen zegmaar :3


    Er gebeurt later ook nog veel, maar goed. Dan weet ik hoe oud ik Alec ongeveer moet maken... Hij heeft nog zo veel in zijn toekomst liggen... Hihi


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Er gebeurt later ook nog veel, maar goed. Dan weet ik hoe oud ik Alec ongeveer moet maken... Hij heeft nog zo veel in zijn toekomst liggen... Hihi


    Ugh die episode i just melted about everything o.o
    En dan het einde like oml


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ugh die episode i just melted about everything o.o
    En dan het einde like oml


    Ow, dat is echt nog niets. Er ligt nog veel drama, maar ook een mooie toekomst in het verschiet


    Bowties were never Cooler

    C l a r i s s a      " C l a r y"      F r a y      -      F a i r c h i l d
    "You people give me a rash"



    L e e f t i j d:
    18, Geboren op 23 Augstus
    S o o r t:
    Shadowhunter
    U i t e r l i j k:
    Clary heeft een heel erg pixie lang-vormig gezicht, die omlijst wordt met rode lange krullen. Ze heeft groene ogen met een bruine rand. Haar ogen worden omlijst met lange wimpers. Dit doet ze door gebruik te maken van mascara en eyeliner. Clary heeft kleine rozige lippen. Dit het deel waar Clary eigenlijk niet zo blij mee is. Voor kleding, maakt Clary vooral gebruik van jeans en tank-tops. Daarover draagt Clary vaak een zwarte leren jack. Het liefst wat Clary draagt zijn boots in hak vorm. Deze geven haar vaak ondersteuning bij het vechten. Voor de rest heeft Clary maar een paar runes op haar lichaam staan. Deze zijn gezet met hulp van Jace. Hier en daar zijn al een paar littekens te vinden door haar gevechten die ze tot nu toe heeft gevochten.
    K a r a k t e r:
    Clary is een open meisje met een grote glimlach. Dit doet ze veel, ook al voelt ze zich niet altijd geweldig. Ze staat open voor vele dingen en zal ook in van alles haar beste mening willen geven. Toch heeft Clary ook een minder aardige kant. Ze kan erg bot zijn als ze haar moment niet heeft. Ze zal dan erg kortaf reageren en eigenlijk nauwelijks antwoord geven op je vragen. Clary is een vredelievend persoon, misschien dat daarom mensen ook twijfelen aan haar mededeling in de Shadowhunter groep. Clary heeft ook weinig geduld. Door dat gebrek aan geduld, neemt ze zelf meer initiatief als iets haar te lang duurt. Dat zorgt ervoor dat ze vaak in problemen komt.
    G e s c h i e d e n i s:
    Clary heeft een lange geschiedenis als het gaat om haar familie. Haar vader is de meest gevaarlijke Shadowhunter in de wereld, namelijk Valentine Morgenstern. Al toen ze nog niet eens geboren was, was er een grote oorlog gaande. Daardoor is haar moeder gaan vluchten toen ze nog zwanger was van Clary. Doordat er zo veel gevaren zijn in de shadowhunter wereld, had de moeder van Clary haar opgevoed als een normaal meisje en een Warlock gevraagd om Clary haar geheugen te wissen over deze wereld. Dit maakte haar zo menselijk mogelijk, totdat Clary 18 werd en de spreuk uit begon te werken. Haar moeder heeft het maar laten gaan en Clary de waarheid vertelt, tot ze werd ontvoerd door Valentine. Sinds dien is Clary op zoek naar haar moeder.
    E x t r a      i n f o r m a t i e:
    Door de experimenten van haar vader, zit er in Clary haar bloed meer Engelen bloed dan bij de gemiddelde Shadowhunter. Dit geeft Clary de kracht om speciale oude runes te verdragen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 21:23 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ow, dat is echt nog niets. Er ligt nog veel drama, maar ook een mooie toekomst in het verschiet


    Ik ben zo benieuwd of ze ook echt het boek volgen, want Jace en Clary waren zo cute


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik ben zo benieuwd of ze ook echt het boek volgen, want Jace en Clary waren zo cute


    Deels wel, deels mixen ze dingen door elkaar. Volgen we trouwens in de RPG meer het verhaal van de serie of van de boeken, als we verder komen dan


    Bowties were never Cooler

    Ik probeer mijn rol zo snel mogelijk af te maken! Maar ik moet zo nog even leren voor een tentamen & ik doe mee aan een schrijfwedstrijd waarover ik brainstorm..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zie dat iedereen het uiterlijk van de serie aanneemt, iemand een probleem mee dat ik de Jace van de film neem? Ik vind de Jace van de serie heel slecht gecast.


    "Ignite, my love. Ignite."

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Deels wel, deels mixen ze dingen door elkaar. Volgen we trouwens in de RPG meer het verhaal van de serie of van de boeken, als we verder komen dan


    Wel nice dat het doen tho. Ik denk dat we gewoon wat mixen en matchen van de serie en de boeken :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Froyo schreef:
    Ik zie dat iedereen het uiterlijk van de serie aanneemt, iemand een probleem mee dat ik de Jace van de film neem? Ik vind de Jace van de serie heel slecht gecast.


    Dat is geheel aan jou (:
    Ik vind de Clary van de serie goed gecast, dus ik kies haar xd
    Het is wat jij wilt voor je char :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik doe toch niet mee, sorry. Mijn inspiratie is compleet weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Malec schreef:
    Ik probeer mijn rol zo snel mogelijk af te maken! Maar ik moet zo nog even leren voor een tentamen & ik doe mee aan een schrijfwedstrijd waarover ik brainstorm..


    Niet stressen deary ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik denk dat Alec zo af is... Ik heb hem qua Magnus, en de acceptatie van zijn homoseksualiteit, meer op de boeken dan op de serie gebaseerd


    Bowties were never Cooler