• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    You, you're gonna break my heart. You're gonna tear it apart. No matter what you do, I'll still be there for you. And when you call my name, I won't be far away. No matter where you go you'll never be alone.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn those feelings


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Ik lach te hard :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Regenboogvis schreef:
    Damn those feelings


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    You should. Really. Gewoon lekker schrijven.


    Ik twijfel. (cat)

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik zeg doen c: Je lijkt me iemand die best kritisch is naar zichzelf, dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee c:


    Ja, ben ik wel. Ik ben er gewoon niet tevreden van. (cat) Maar gisteren had ik een goede brainstorm en nu wil ik eigenlijk nog eens proberen, maar eigenlijk ook niet.


    What would Emma do?

    I need Jesus HAHAHAH
    Wat als Famke even op Youtube gaat omfg :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Ja, ben ik wel. Ik ben er gewoon niet tevreden van. (cat) Maar gisteren had ik een goede brainstorm en nu wil ik eigenlijk nog eens proberen, maar eigenlijk ook niet.


    Gewoon doen! Je krijgt er waarschijnlijk alleen maar spijt van als je het niet doet want hee, zelfs alleen om te oefenen is het al goed c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    A broken mess, just scattered pieces of who I am-


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Ja, ben ik wel. Ik ben er gewoon niet tevreden van. (cat) Maar gisteren had ik een goede brainstorm en nu wil ik eigenlijk nog eens proberen, maar eigenlijk ook niet.

    Weet je wat Jodi Picoult ooit zei?

    You might not write well every day, but there's always time to edit a bad page.
    You can't edit a blank page.


    Slightly drunk.

    Sconelario schreef:

    Ik lach te hard :'D


    omg;') I needed this!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    omg;') I needed this!

    Hahahahaha yess :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Peccata schreef:
    (...)
    Weet je wat Jodi Picoult ooit zei?

    You might not write well every day, but there's always time to edit a bad page.
    You can't edit a blank page.


    I read it as Yoda. It is Yoda now. Ik zal wel eens zien. x) Ik moet echt eens een goed plot maken. Het idee vind ik leuk, maar ik vind de uitwerking stom.


    What would Emma do?

    Muh. Ik bezorgde de hond net een halve hartverzakking door te niezen.


    26 - 02 - '16

    Mijn zusje is nog niet thuis. Ze zou er drie kwartier geleden al moeten zijn;/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Helicoprion schreef:
    (...)

    I read it as Yoda. It is Yoda now. Ik zal wel eens zien. x) Ik moet echt eens een goed plot maken. Het idee vind ik leuk, maar ik vind de uitwerking stom.

    Yoda, wat is Yoda?


    Slightly drunk.