• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Er hamert ergens bij de buren iemand heel heftig en míjn plafond begint ervan te kraken. Um. Help. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er hamert ergens bij de buren iemand heel heftig en míjn plafond begint ervan te kraken. Um. Help. :W

    Je plafond kraakt in elk geval minder dan ik :Y) Maar even oefeningen doen, voordat ik straks helemaal muurvast zit :3


    Slightly drunk.

    Damn! Ik had 3 weken geleden al een Macbook besteld en het is nu al de 4e keer dat ik een dag voordat ik de laptop zou ophalen, wordt gebeld dat de laptop nog niet binnen is. Ben zo langzamerhand wel een beetje klaar met dit langdradige gedoe. :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo vreemd dat het na vanavond en morgenavond gewoon af is

    Zo van boem, doei solistenglorie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okay... so that worked out... now gonna find out how in the bloody name of Merlin I'm gonna do this....


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb eindelijk de laatste opdracht af die ik nog moest inhalen van de vorige periode. Wat voelt dat goed. Al zal mijn coach het wel weer afkeuren, maar whatever, ik heb het iig ingeleverd.

    Reacties op nieuwsberichten en reacties op reacties op nieuwsberichten. Jeetje, wat kan de mens kortzichtig en intolerant zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Over twee weken toetsweek en nu al zoveel stresssss.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die 9,3 voor Engels is zo blijmakend ;3
    Ik sta nu gemiddeld een 9,1 :Y)

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 17:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie is er van een 4,6 naar een 6,1 gegaan? Oh yeah, that's me :Y)

    Ik kan echt echt echt niet schrijven vanuit een vrouwelijk perspectief o gawd


    Slightly drunk.

    Oh, wow. Dat was niet de bedoeling.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wow, 37 minuten niets in het LJH gepost, dat is iets om vast te leggen


    Slightly drunk.

    Nu ben ik semi-misschien-gespoiled voor civil war en wil ik nog minder kijken... I'm not ready for that story, yet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh er is ook een petitie gaande voor een referendum over ceta en ttip. Eerlijk gezegd hoopik dat die er gaat komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."