Peccata schreef:
Square/Inge (wat prefereer je?), jij weet dit vast wel. Hoe kan het dat het even duurt voordat geactiveerde hoofdstukken in de rubriek "nieuwe stories" komen te staan? Ik bedoel, ik heb om 11:07 een hoofdstuk geactiveerd, en ik heb het nog niet voorbij zien komen in het rijtje van vijf....
Huh, wat, huh? :'D Het maakt me niet veel uit. Je mag me absoluut Inge noemen, want dat doet de meerderheid hier inmiddels, maar Square is ook goed voor mensen die voornamen vreemd familiair vinden voor min of meer anonieme internetgesprekken.
En rijtje van vijf nieuwe stories? Dan heb je het over dat blokje op de voorpagina, denk ik? Ik heb geen idee waarom ik dat zou moeten weten, maar ik gok dat als je story daar niet opduikt, het lijstje A) maar met bepaalde intervallen wordt ververst,
niet stories laat zien waarbij recent een hoofdstuk geactiveerd is, maar stories waarbij recent iets is aangepast aan een hoofdstuk of de beschrijving van de story of C) je het misschien gewoon hebt gemist in het uur en vierentwintig minuten tussen wanneer je zegt dat je dat hoofdstuk hebt geactiveerd en je dit bericht postte. Ik neig sterk naar A, want de oude versie van de top, toen het nog een lijst van willekeurige stories met kudo's was, werkte ook op die manier omdat dat minder belastend was voor de server, of iets dergelijks. Ik weet echt heel erg weinig van hoe websites werken, don't sue me if I'm wrong.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan