• Zet hieronder in de reactie een link van je story en kort waar hij over gaat. Ik zal hem lezen en je tips geven. Als je een bepaald ding wil weten moet je het even erbij zetten. Groetjes

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:23 ]


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    ^ haha toffe reactie

    Ik ben het eigenlijk eens met beide partijen.

    Super goed en leuk dat je mensen wil helpen. Vaak zie je als lezer ook dingen die de schrijver over het hoofd heeft gezien, of snap je iets in het verhaal niet maar is dat vet logisch voor de schrijver omdat zij/hij alles weet.
    Ik vind het persoonlijk ook heel leuk om mensen hun verhalen te lezen en opbouwende kritiek te geven. Daarnaast is het ook fijn om dat soms te krijgen. Een heel leuk idee (:

    Toch, als mensen kritiekpunten aangeven zou ik hen minder serieus nemen als zij de spelling niet goed beheersen. Dat komt denk ik ook weer een beetje doordat kritiek natuurlijk negatief is en je dat eigenlijk (stiekem) niet wil horen, dan schiet je snel in de verdediging: "spel eerst 'wordt' maar eens goed".

    Ook vind ik een verhaal pas echt goed als zowel spelling, als verhaallijn, personages etc allemaal bij elkaar komen en van hoog niveau zijn. Misschien dat er daarom ook direct erg fel gereageerd wordt.

    Ik vind het in ieder geval tof dat je dit topic hebt geopend en erg knap dat je je groot hebt gehouden ondanks de lading kritiek.

    Goodluck!