• Quizlet heeft als traditie om elk jaar een 1 april grap uit te halen bij users. Nou zijn er hier users die al jaren mee gaan en andere die niet zo super lang actief zijn maar ik vroeg mezelf af welke 1 aprilQuizlet grap jullie het leukste vonden?

    Ik vond het jaar dat Rutger beweerde dat Q alleen nog maar voor Quizzen zouden zijn wel leuk en het jaar dat je mensen kon "bannen".


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond de Biebergrap ook heel leuk. Wel jammer dat we dit jaar niets gedaan hebben. :/


    What would Emma do?

    Wat was de biebergrap nou weer dan


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die van Justin Bieber, toen was ik ook nog zo schijnheilig om in 1 april grappen te trappen tho


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Die van Justin Bieber, toen was ik ook nog zo schijnheilig om in 1 april grappen te trappen tho


    Bedoel je naïef? Ik was er zelf ook even helemaal mee weg. :'D


    What would Emma do?

    Stevenson schreef:
    Die van Justin Bieber, toen was ik ook nog zo schijnheilig om in 1 april grappen te trappen tho


    Ja dat snap ik maar wat hield dat in dan? Ik kan het me niet herinneren? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Bedoel je naïef? Ik was er zelf ook even helemaal mee weg. :'D


    Ik weet niet of ik vissen met een slurf serieus kan nemen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tabai schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik maar wat hield dat in dan? Ik kan het me niet herinneren? D:


    Nou volgens mij was het dat Quizlet zou stoppen met Quizlet zijn en zou veranderen in een Justin Bieber fansite. De achtergrond was ook Justin Bieber en alles, en het was vrij serieus. De eerste 1 april-grap die ik meemaakte op Q (of nu nog 5 minuten Fihslet) overigens, maar ik ben vrijwel vergeten wat het ook alweer was.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tabai schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik maar wat hield dat in dan? Ik kan het me niet herinneren? D:


    Quizlet zou voortaan alleen nog maar een Justin Bieber fan site zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stevenson schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik vissen met een slurf serieus kan nemen


    Vissen met een slurf met je zeer serieus nemen. Wij hebben the best of two worlds: we kunnen onder water ademen én we hebben een goed geheugen. Ik bedoelde of je het woord schijnheilig met naïef verwarde, want schijnheilig is vreemd in die context. x)


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Vissen met een slurf met je zeer serieus nemen. Wij hebben the best of two worlds: we kunnen onder water ademen én we hebben een goed geheugen. Ik bedoelde of je het woord schijnheilig met naïef verwarde, want schijnheilig is vreemd in die context. x)


    Vissen met slurven zijn vreemd in alle contexten, maar goed, ik snap wat je bedoelt :'D. Ik dacht even dat het weer zo'n slechte woordgrap zou zijn die ik niet begreep


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    YESSSSSSSSSSs ik ben even heel erg blij dat het 2 april is. QUIZLET IS BACK. Wat een kut 1 april grap. Ik vond deze heel hinderlijk tho :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aaaaaahhhh nouuuu


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Die van vorig jaar vond ik echt waardoos. Deze was lachen


    26 - 02 - '16

    De biebergrap! Ik weet nog dat ik helemaal in de stress achter m'n laptop zat xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Stevenson schreef:
    Die van Justin Bieber, toen was ik ook nog zo schijnheilig om in 1 april grappen te trappen tho

    Die vond ik het verschrikkelijkst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.