• ik heb net een nieuwe quiz gemaakt (A)
    en wil weten wat jullie er van vinden en wie er in moet komen en of jullie mijn quiz willen makren(A)
    hier een stukje
    ik wil wel invallen, en ze trainen en coachen. zei ik. het viel ff stil. ik denk dat je het zeker aan kunt, dus ik zou gek zijn als ik het weiger. antwoorde mijn oom erop. oom: wil je het wel? jij: ik zou het heel leuk vinden, en ja ik kan omgaan met kinderen en ik weet hoe je moet voetballen, ik heb niet voor niets 2 jaar op voetbal gezeten^^. bedankt zei mijn oom. jij: graag gedaan. oom: kom je morgen nog ff langs dan leg ik je alles uit. zal ik doen antwoorde ik. toen vertrokken mijn ouders en ik.


    je wordt dus invaller in een voetbal-team en daar zitten dus jongens en 1 meisje met bekende broers ^^


    i like cookies :Y)

    someone ?


    i like cookies :Y)

    plz?


    i like cookies :Y)

    IKKE!
    en btw, volgens mij mag je die berichtjes als; someone& plz niet plaatsen.. ;$

    IKKE!
    en btw, volgens mij mag je die berichtjes als; someone& plz niet plaatsen.. ;$

    oww dat wist ik niet xD


    i like cookies :Y)

    (...)
    oww dat wist ik niet xD

    is niet erg hoor, ik weet het ook niet 100% zeker, maar voor het geval dat wil ik je "waarschuwen"

    leuke Q btw x3

    (...)
    is niet erg hoor, ik weet het ook niet 100% zeker, maar voor het geval dat wil ik je "waarschuwen"

    leuke Q btw x3

    thanx ^^
    ik zal je wel laten weten wanneer de volgende der is ^^ en thanx voor je reactie zal kijken of er nog mensen zijn met andere ideeen^^ b.v andere bands ^^


    i like cookies :Y)

    (...)
    thanx ^^
    ik zal je wel laten weten wanneer de volgende der is ^^ en thanx voor je reactie zal kijken of er nog mensen zijn met andere ideeen^^ b.v andere bands ^^

    ^^, oke.
    Ohja, ik ga vanmiddag wel weg en blijf dan tot morgen of overmorgen, dus misschien reageer ik laat.

    Nog een idee;
    DOE EEN Q MET LADY GAGA <'3
    ^^, of iemand anders x3

    TH is Tokio Hotel niet?Nee ik zou voor JB gaan (LL)


    Believe in yourself.

    (...)
    ^^, oke.
    Ohja, ik ga vanmiddag wel weg en blijf dan tot morgen of overmorgen, dus misschien reageer ik laat.

    Nog een idee;
    DOE EEN Q MET LADY GAGA <'3
    ^^, of iemand anders x3


    ja ik zal ff kijken of er nog meer mensen zijn die hierop reageren en dan de orginele idee doe ik der bij ^^ maar zal lady gaga onthouden ^^


    i like cookies :Y)

    (...)

    ja ik zal ff kijken of er nog meer mensen zijn die hierop reageren en dan de orginele idee doe ik der bij ^^ maar zal lady gaga onthouden ^^

    YEY ;D
    Ik heb ook een Q van haar (samen met th)
    maar zij is echt wel coewl. x3

    TH is Tokio Hotel niet?Nee ik zou voor JB gaan (LL)

    ja het is tokio hotel :P
    bedankt voor je stem ^^


    i like cookies :Y)