• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet niet of ik het nog vol ga houden om niet met je te praten. Maar ik weet al dat als ik met je ga praten, ik dicht ga slaan en waarom is contact leggen met je crush zo moeilijk. Al gebruik ik rooksignalen, ik zal nog in de war raken but oh well


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Escapism schreef:
    (...)

    Mijn mobiel neemt geen nieuwe apps meer aan door te weinig geheugen. Wat stom is, want ie heeft genoeg over.
    Een wii lijkt me eigenlijk best wel leuk, maar dat is duuuuur. Dus die schaf ik niet aan en ga ik morgen of vanavond gewoon ff challenges opzoeken. C:

    Sinds mn medicatie eet ik wel weer veel, helaas. En ma en pa doen ook iets te fanatiek mee. Dus heb ik maar een stop gezet op t lekkers ipv dat zij t doen lol. Wordt nog wat met de volgende keer dat ik ongesteld ben. Hoewel, sowieso wordt t niet snoepen moeilijk doordat ik de hele dag door trek heb dankzij die medicijnen.


    Aardbeien, groene bananen en druiven worden mijn antwoord op het snoepprobleem denk. Ik vind het altijd zo moeilijk om eraf te blijven, omdat ik niet te zwaar ben oid en dan zit ik daar van "maar je bent niet te dik dus het mag", maar op die manier kom ik natuurlijk nooit op mijn streefgewicht :')

    Anders moeten we misschien een topic aanmaken, kijken of er nog meer mensen mee willen doen met een health month in April ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Aardbeien, groene bananen en druiven worden mijn antwoord op het snoepprobleem denk. Ik vind het altijd zo moeilijk om eraf te blijven, omdat ik niet te zwaar ben oid en dan zit ik daar van "maar je bent niet te dik dus het mag", maar op die manier kom ik natuurlijk nooit op mijn streefgewicht :')

    Anders moeten we misschien een topic aanmaken, kijken of er nog meer mensen mee willen doen met een health month in April ^^


    Ik wil meedoen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Aardbeien, groene bananen en druiven worden mijn antwoord op het snoepprobleem denk. Ik vind het altijd zo moeilijk om eraf te blijven, omdat ik niet te zwaar ben oid en dan zit ik daar van "maar je bent niet te dik dus het mag", maar op die manier kom ik natuurlijk nooit op mijn streefgewicht :')

    Anders moeten we misschien een topic aanmaken, kijken of er nog meer mensen mee willen doen met een health month in April ^^


    Ik ben al bezig met afvallen :'D


    Slightly drunk.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Aardbeien, groene bananen en druiven worden mijn antwoord op het snoepprobleem denk. Ik vind het altijd zo moeilijk om eraf te blijven, omdat ik niet te zwaar ben oid en dan zit ik daar van "maar je bent niet te dik dus het mag", maar op die manier kom ik natuurlijk nooit op mijn streefgewicht :')

    Anders moeten we misschien een topic aanmaken, kijken of er nog meer mensen mee willen doen met een health month in April ^^


    Aardbeien zijn lekker. En groene bananen? Waarom geen gele, die zijn toch rijper? Druiven zijn ook heerlijk. :3

    Ja zo dacht ik ook. Maar toen kwam ik er vandaag achter dat ik toch weer ben aangekomen. :'D

    Een topic aanmaken lijkt me slim idd. Spammen we het hier ook wat minder vol, lol. X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo. Ik ga morgen uit. Moet gewoon kunnen! Zin in. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Ik ga vandaag aan mn betoog werken"
    Yeah, dat was duidelijk een leugen. Oh well..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als het topic er is, zouden jullie me dan een GB'tje willen doen? @degene die wil afvallen


    Slightly drunk.

    Een Xbone voor 50 euro waarvan de cd lezer het niet doet. Is dat wel zo slim om te kopen? Ik zou het niet doen..

    Escapism schreef:
    (...)

    Aardbeien zijn lekker. En groene bananen? Waarom geen gele, die zijn toch rijper? Druiven zijn ook heerlijk. :3

    Ja zo dacht ik ook. Maar toen kwam ik er vandaag achter dat ik toch weer ben aangekomen. :'D

    Een topic aanmaken lijkt me slim idd. Spammen we het hier ook wat minder vol, lol. X)


    Ik vind groene bananen lekkerder. I'm weird, I know. Ik lijk daarin op mijn oma :')


    Overigens: April Health Month Topic ^^

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 21:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ik vind groene bananen lekkerder. I'm weird, I know. Ik lijk daarin op mijn oma :')


    Overigens: April Health Month Topic ^^


    Oooh ik dacht even dat dr iets was dat groene bananen gezonder waren oid x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bezig met tickets kopen voor GamesCom. bezig...
    bezig..
    bezig..



    Hij laadt een beetje heel erg lang :')

    Misschien moet ik stoppen met dit nummer luisteren lawl

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 21:48 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Vanavond borrelen in de stad, zin in!


    Slightly drunk.

    Whatever. Ik ga slapen. Ik wil niet teveel belminuten/mb verspillen met deze wifiloosheid. En je kan niet terug smsen omdat je door je mb's heen bent. Dus dat zuigt ook als we ook niet kunnen appen door de stomme data dat niet werkt.

    *ziggogetyourshittogether*

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 21:49 ]