• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geardon schreef:
    (...)


    SST PLS SST
    STRAKS DOEN ZE HET SERIEUS.

    echt zo van "het was een grap. Er was helemaal geen probleem met de database haha!"

    Ik hoop dat mensen morgen normaal gaan doen en geen zogenoemde grap gaan uithalen met mij, want ik ram hun strot doormidden (A)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 17:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blades schreef:
    (...)
    echt zo van "het was een grap. Er was helemaal geen probleem met de database haha!"


    Hahaha, ik zou dan wel echt boos worden tho
    Of dat Quizlet stopt ofzo, oh wat ergg. :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Triskele schreef:
    Ik hoop dat mensen morgen normaal gaan doen en geen zogenoemde grap gaan uithalen met mij, want ik ram hun strot doormidden (A)


    I second this. De jongens uit mijn klas denken namelijk dat ze enorm grappig zijn, alleen zijn ze dit gewoon niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Triskele schreef:
    Ik hoop dat mensen morgen normaal gaan doen en geen zogenoemde grap gaan uithalen met mij, want ik ram hun strot doormidden (A)



    ^ Dit, dit, dit en nog eens DIT!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oh ja bout 1 april morgen...
    @God laat mijn docent niet morgenochtend voor de grap mailen dat z'n college toch doorgaat I'll die.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik moet per se mijn kamer op orde hebben voor het begin van april want anders krijg ik geen zakgeld maar de stofzuiger raakte oververhit en stierf en ik zat vijf minuten voor me uit te staren en mentaal afscheid te nemen van mijn zakgeld van de maand toeN HIJ WEER TOT LEVEN KWAM TOT VIJF SECONDEN en toen weer stierf want hij is blijkbaar ernstig oververhit maar het klonk gewoon zo toegewijd zo van 'dONT WORRY FRIEND I GOT YO BACK I'LL GET YOU THAT MONE- dead' arme stofzuiger


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik moet per se mijn kamer op orde hebben voor het begin van april want anders krijg ik geen zakgeld maar de stofzuiger raakte oververhit en stierf en ik zat vijf minuten voor me uit te staren en mentaal afscheid te nemen van mijn zakgeld van de maand toeN HIJ WEER TOT LEVEN KWAM TOT VIJF SECONDEN en toen weer stierf want hij is blijkbaar ernstig oververhit maar het klonk gewoon zo toegewijd zo van 'dONT WORRY FRIEND I GOT YO BACK I'LL GET YOU THAT MONE- dead' arme stofzuiger


    Stoffer en blik!Duurt langer, maar het helpt wel!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb zo geen zin in morgen en volgende week.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Stoffer en blik!Duurt langer, maar het helpt wel!

    ik heb eraan gedacht maar het probleem is dat ik bezig was met onder mijn tweepersoonsbed te stofzuigen en mijn armen zijn niet lang genoeg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom zie ik de mailtjes van mijn werk altijd zo laat? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    The best feeling in the world is to run with your crush to catch the train hahahaha aaaaaahhh.

    fijn dat je zo tegen me doet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thanks for the help guys. Het was een geslaagde tijdje met hem. Hihihihihihi

    Ja alert lang levensverhaal. We hadden over de tijd want we verlieten de school wel heel laat. Dus het was echt zo van snel lopen of bus nemen. Bus had vertraging. Dus het werd optie 1. Snel lopen. De laatste 4 minuten gingen we samen rennen. Naja hij rende wel voorop want ik heb een beetje problemen met mijn longen. Dus ik zo snel stiekem mijn pufje pakken because I needed air. Naja "stiekem" ik faalde een beetje want hij keek net om wanneer ik mijn pufje in mijn tas wou stoppen. Na even te hebben gelopen vroeg hij of we het laatste stukje nog zouden rennen want over 1 minuut ging de trein al weg. Ik knikte en glimlachte even breed naar zijn aantrekkelijke hoofd.
    In de trein hadden we het over mijn comic en zijn rol in mijn comic. Kei grappig. Hij wou weten hoe hij in het verhaal ging komen maar hij wou ook geen spoilers. I was like "u wanna know or not, the choice is yours"
    Uiteindelijk wou hij weten wanneer hij ongeveer in het verhaal zou komen. And I told him. Oh and after our marathon he wanted to give me his bottle of water. But i told him I have already. Serieus hij wou zijn laatste paar slokken water met mij delen jfodjsjfkf.
    Ik had ook een tekening die ik had gemaakt voor hem, naja, "voor mijn comic" en gaf het aan hem. Hij bewaarde het tussen zijn laptop i just want to squeeze his cute face i cant dkfkfjf. Naja ik ben verliefd doei.

    Deze smaak van Ben&Jerry's is officieel mijn fav. Kay.


    — Inner peace, it's hard to find. —