• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blades schreef:
    Thanks for the help guys. Het was een geslaagde tijdje met hem. Hihihihihihi
    Ja alert lang levensverhaal. We hadden over de tijd want we verlieten de school wel heel laat. Dus het was echt zo van snel lopen of bus nemen. Bus had vertraging. Dus het werd optie 1. Snel lopen. De laatste 4 minuten gingen we samen rennen. Naja hij rende wel voorop want ik heb een beetje problemen met mijn longen. Dus ik zo snel stiekem mijn pufje pakken because I needed air. Naja "stiekem" ik faalde een beetje want hij keek net om wanneer ik mijn pufje in mijn tas wou stoppen. Na even te hebben gelopen vroeg hij of we het laatste stukje nog zouden rennen want over 1 minuut ging de trein al weg. Ik knikte en glimlachte even breed naar zijn aantrekkelijke hoofd.
    In de trein hadden we het over mijn comic en zijn rol in mijn comic. Kei grappig. Hij wou weten hoe hij in het verhaal ging komen maar hij wou ook geen spoilers. I was like "u wanna know or not, the choice is yours"
    Uiteindelijk wou hij weten wanneer hij ongeveer in het verhaal zou komen. And I told him. Oh and after our marathon he wanted to give me his bottle of water. But i told him I have already. Serieus hij wou zijn laatste paar slokken water met mij delen jfodjsjfkf.
    Ik had ook een tekening die ik had gemaakt voor hem, naja, "voor mijn comic" en gaf het aan hem. Hij bewaarde het tussen zijn laptop i just want to squeeze his cute face i cant dkfkfjf. Naja ik ben verliefd doei.

    MEHRI THIS IS SO ADORABLE OH MY GOD !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    MEHRI THIS IS SO ADORABLE OH MY GOD !

    EN HIJ ZEI OOK NOG FUCKING LIEF "hey.. *smile* tot morgen *brighter Smile*"
    Meltmeltmeltmeltneltmlmeljdjfjff

    Blades schreef:
    (...)
    EN HIJ ZEI OOK NOG FUCKING LIEF "hey.. *smile* tot morgen *brighter Smile*"
    Meltmeltmeltmeltneltmlmeljdjfjff

    aawwwwwwwwwwwwwww
    that is so freaking adorable.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet eten maar ik heb geen hongerrrrrr c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Als je een biebboek van me leent voor een boekverslag en hem niet op tijd inlevert vind ik het wel zo netjes als jij de boete betaalt eigenlijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alweer geen stroom gehad net. En nog steeds geen tv/telefoon/internet...

    Zelfs dataverbinding werkt amper.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 18:27 ]

    Ik wil mijn Buenos opeten maar ook weer niet want ik zit in de trein. En ik ben een goed persoon. Straks krijgen mensen zin of hebben honger ofzo. Want ja ik haat het als ik in de trein zit met een lege maag en iemand zit in de trein te lekker geurende frietjes vreten well thanks mede mens.

    En dan ben je veel te vroeg bij de sportzaal :'D


    Slightly drunk.

    Ik ga lekker in een hoekje zitten waar niemand me kan bekijken YEs

    Blades schreef:
    Ik wil mijn Buenos opeten maar ook weer niet want ik zit in de trein. En ik ben een goed persoon. Straks krijgen mensen zin of hebben honger ofzo. Want ja ik haat het als ik in de trein zit met een lege maag en iemand zit in de trein te lekker geurende frietjes vreten well thanks mede mens.


    Soms wil ik jou zijn, je hebt zo'n goed hart


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)

    Soms wil ik jou zijn, je hebt zo'n goed hart

    no need, kuzu. You're already perf

    You make me jealous.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zeven uur geweest en ik heb nog niks gedaan. Ik stel mezelf teleur, again. Maar hee, ik ben nog altijd niet gewend aan zomertijd dus diep in mijn hart is het pas kwart over zes (cat)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verveel me zo erg dat ik RTC 3 aan het installeren ben op mijn laptop. Waarom ik die niet gewoon meteen kon spelen is me een raadsel..

    Kenways schreef:
    Het is zeven uur geweest en ik heb nog niks gedaan. Ik stel mezelf teleur, again. Maar hee, ik ben nog altijd niet gewend aan zomertijd dus diep in mijn hart is het pas kwart over zes (cat)

    this is me ^

    Misschien moet ik maar beginnen met Maatschappijleer leren..


    — Inner peace, it's hard to find. —