• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wie heeft nog wat concentratie over om met mij te delen? Ik moet deze saaie klus nu echt afhebben

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 20:17 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké :c ik heb wel spijt nu ik dat mailtje zie dat ik niet kan komen, ugh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik heb echt medelijden met mijn oude Perzen:
    "Kom laten we een brug bouwen!"
    *bouwen brug*
    *zijn eindelijk klaar*
    *storm verwoest brug*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kinderachtig misschien, maar je reageert nóóit op mij maar verwacht wel dat ik op jou reageer dus vind ik het wel fair dat ik ook niet op jou reageer.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Simple melody, simple melody, sing a simple melody, that's how easy love can be <3


    26 - 02 - '16

    oké nvm ik heb geen medelijden, check het vervolg
    "Fucking storm, die rotzee waarover we de brug hebben gebouwd moet gestraft worden."
    *ranselt zee af met 300 zweepslagen*
    *laat zee met gloeiende ijzers merken*
    *scheldt zee uit*

    Idioten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 20:38 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    oké nvm ik heb geen medelijden, check het vervolg
    "Fucking storm, die rotzee waarover we de brug hebben gebouwd moet gestraft worden."
    *ranselt zee af met 300 zweepslagen*
    *laat zee met gloeiende ijzers merken*
    *scheldt zee uit*

    Idioten.


    Wait what? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Wait what? :'D

    Long story short: Xerxes was net zo gestoord als zijn voorgangers


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ^ volgens mij los ik problemen op als de perzen :p

    // Suddenly! perfecte faceclaim gevonden. @god thank you.


    because i knew you, i have been changed for good

    Escapism schreef:
    (...)

    Sounds good. Ik heb sowieso gisteren een gesprek met mn ouders gehad en dr komt voorlopig geen lekkers in huis en we gaan voorlopig ook niet bakken. Dat scheelt al een hele hoop. Verder langer en vaker met de hond lopen. Dan moeten de kilo's dr wel weer af gaan. C: hoop ik toch. Normaal gesproken wel. En eventueel ook van die challenges. (:


    Ik ga Zombies Run spelen, cause it's awesome en weer volop Michael Jackson experience spelen voor de beweging. Na het rennen (Zombies Run) probably ook synchroonzwem oefeningen doen die ik gewend ben van toen en de planking challenge. En zoveel mogelijk ipv snoep oid fruit, maar mijn snoepen valt sws al best mee. Komt ook omdat ik meestal voornamelijk water en brood meeneem naar de uni. Geen snoep.


    Happy Birthday my Potter!

    I'm getting sick and tired of everything.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij heb ik mijn nek keihard gebroken..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Waarom verandert mijn laptop de document namen van mijn wordbestanden? Nu moet ik alle Naamloos 1's afgaan om mijn bestand te vinden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ik ga Zombies Run spelen, cause it's awesome en weer volop Michael Jackson experience spelen voor de beweging. Na het rennen (Zombies Run) probably ook synchroonzwem oefeningen doen die ik gewend ben van toen en de planking challenge. En zoveel mogelijk ipv snoep oid fruit, maar mijn snoepen valt sws al best mee. Komt ook omdat ik meestal voornamelijk water en brood meeneem naar de uni. Geen snoep.


    Mijn mobiel neemt geen nieuwe apps meer aan door te weinig geheugen. Wat stom is, want ie heeft genoeg over.
    Een wii lijkt me eigenlijk best wel leuk, maar dat is duuuuur. Dus die schaf ik niet aan en ga ik morgen of vanavond gewoon ff challenges opzoeken. C:

    Sinds mn medicatie eet ik wel weer veel, helaas. En ma en pa doen ook iets te fanatiek mee. Dus heb ik maar een stop gezet op t lekkers ipv dat zij t doen lol. Wordt nog wat met de volgende keer dat ik ongesteld ben. Hoewel, sowieso wordt t niet snoepen moeilijk doordat ik de hele dag door trek heb dankzij die medicijnen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JamesPotter schreef:
    Waarom verandert mijn laptop de document namen van mijn wordbestanden? Nu moet ik alle Naamloos 1's afgaan om mijn bestand te vinden


    Het hele bestand is gewoon verwijderd... Hopelijk had ik het naar iemand toegestuurd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!