• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou, ik heb in ieder geval de attentieboog van een vis, dus ik voel me helemaal thuis. :W (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Natuurlijk wil niemand vandaag wat leuks doen met mij, waarom vraag ik het nog?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    what the frick is dit

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 13:08 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik word doodziek van het gejank dat Dolfinarium slecht is en dicht moet. Laten mensen zich maar druk maken om dingen die er echt toe doen in plaats van dierentuinen kapot te maken.


    26 - 02 - '16

    Sable schreef:
    Ik word doodziek van het gejank dat Dolfinarium slecht is en dicht moet. Laten mensen zich maar druk maken om dingen die er echt toe doen in plaats van dierentuinen kapot te maken.


    Dolfinariums zijn ook slecht. :') Je kan een dier als een dolfijn zich nooit goed laten voelen in een betonnen bak.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Dolfinariums zijn ook slecht. :') Je kan een dier als een dolfijn zich nooit goed laten voelen in een betonnen bak.


    Ja, dat zal best. Daar ben ik het ook niet mee eens. Maar het gelijk dichtgooien ervan en die dolfijnen ergens anders heen doen, dat is pas dierenmishandeling. Die dieren zijn zo dusdanig gewend aan het leven in gevangenschap dat leven in het wild niet mogelijk gaat zijn voor die beestjes.


    26 - 02 - '16

    Sable schreef:
    (...)

    Ja, dat zal best. Daar ben ik het ook niet mee eens. Maar het gelijk dichtgooien ervan en die dolfijnen ergens anders heen doen, dat is pas dierenmishandeling. Die dieren zijn zo dusdanig gewend aan het leven in gevangenschap dat leven in het wild niet mogelijk gaat zijn voor die beestjes.


    Gaan ze ze uitzetten? Dat is wel dom ja, dat overleven ze nooit. Ze kunnen dan beter gewoon zeggen dat ze geen dolfijnen meer mogen aankopen of kweken. Dat gebeurt nu ook met de orka's van sea life. En dat werd eens tijd. Die dieren leven de helft van wat ze zouden moeten halen. Dolfijnen zijn echt niet gemaakt voor een aquarium. Die horen in volle zee.


    What would Emma do?

    Wifi, kom op nou!


    Slightly drunk.

    SmaII schreef:
    what the frick is dit


    Fish (fish)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Een story van drie jaar geleden terug aan het lezen, terwijl ik eigenlijk nog superveel te doen heb. Zestienjarige ik was stiekem best schattig, zo enthousiast over alles, haha :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gaan we weer, pratende / schreeuwende mensen in de stiltecoupé. That's not what I got in here for


    because i knew you, i have been changed for good

    Troje schreef:
    (...)

    Fish (fish)


    omg i didn't notice (fish)


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...)

    omg i didn't notice (fish)


    hihi daarom maakte ik je er ook op attent c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    hihi daarom maakte ik je er ook op attent c:


    hihi zo aardig van je


    Heaven is a place that we all have

    Van die meiden die dan Engels gaan praten en dan een woord niet in het Engels niet weten en dat dan gewoon Nederlands houden waardoor je een vage Engels/Nederlandse zin krijgt. Eh, kun je dan niet beter gewoon Nederlands praten? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."