• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die vispuns van iedereen zijn wel brhoorlijk on point vandaag. Het is bijna eng.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Melvissa schreef:
    (...)

    Ik moest kijken wie je was, want ik herkende je niet. :W


    Waren er nog meer crewleden met een HP username voor 1 april though?


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, mijn huid weet volgens mij ook dat het 1 april is, want jezus.. Ach, ik zie er uit als een grap, ik ben een grap, dus het komt goed vandaag. Kom maar op met een dag vol met neppe glimlachen, slechte grappen en stress. Heel. Veel. Stress. Tot vanavond... Misschien?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Waren er nog meer crewleden met een HP username voor 1 april though?


    Ik denk het niet. ^^ Maar ik ben niet zo into HP, haha. sorry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik HAAT het dat je zo weinig praat en begin je steeds minder leuk te vinden. Je zegt dat je om me geeft, maar daar zit duidelijk geen waarheid in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melvissa schreef:
    (...)

    Ik denk het niet. ^^ Maar ik ben niet zo into HP, haha. sorry.


    Geeft niet, ging er meer om dat ze dan misschien nog via die weg de link konden leggen dat ik ben wie ik ben, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom kan het in een bieb tegenwoordig niet meer stil zijn? Ik heb al moeite zat met concentreren en ik zal mijn concentratie zeker nodig hebben met dit boek, want anders kom ik er echt niet doorheen ben ik bang en dat zou ik echt jammer vinden want het lijkt me best een goed boek.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel me echt als een vis op het droge...Ik haat het om zo zwaar verkouden te zijn. :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind dit nog steeds jammer. Kijk hoe leuk de vissen staan ff serieus. Ik vind nog steeds dat dit moet komen. cry.

    Afgewezen suggesties: Achtergrondplaatjes op het profiel: Quizlet is een verhalen en quizzensite, geen profielensite. Foto's zijn er dan ook om in fotoboeken geplaatst te worden.

    Ik wil een waarschuwing geven voor beschreven moorden in mijn nieuwe story. Maar hoe schrijf ik dat het beste? Als ik zeg Beschreven moorden, discretie geadviseerd, klopt dat dan of klinkt dat raar?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ik wil een waarschuwing geven voor beschreven moorden in mijn nieuwe story. Maar hoe schrijf ik dat het beste? Als ik zeg Beschreven moorden, discretie geadviseerd, klopt dat dan of klinkt dat raar?

    Beschreven moorden lijkt me goed genoeg.

    // waarom mag jij altijd van mij overschrijven en ik nooit van jou?

    Ik ben nu al klaar met vandaag. En dat is niet door 1 april.

    Cover doet moeilijk, bah.


    Slightly drunk.

    Salamon schreef:
    Ik ben nu al klaar met vandaag. En dat is niet door 1 april.


    Hoe kan ik je opvrolijken? (fish)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Natuurlijk zijn er weer mensen die alles moeten verpesten. Thanks stiefmama. Daar gaat mijn humeur.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."