• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahahhaha bij mijn muziek shuffle komt plotseling 'under the sea' op :') past heel mooi


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw. Flauw.

    //
    Fijn dat mensen spoilers ook even aangeven, want nu wil ik The 100 helemaal niet kijken :/

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 9:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Moet jij nog in de douche?'
    'Ja,over 5 minuten'
    'Dan ga ik heel snel douchen'
    *15 minuten later*
    'Oh, ik heb iets te lang gedoucht, is dat een probleem?'

    Nee, ben je gek? Het is geen enkel probeem als ik mijn bus mis en te laat op school kom. Maak je niet druk. /sarcasme

    Ik heb nog niet eens grappen bedacht voor vandaag. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom gaat die huisbaas niet even heel snel weg ><

    En waarom moet Q zo'n stomme"grap" uithalen?


    Slightly drunk.

    Ik zal wel heel kinderachtig zijn, maar ik heb echt een zware hekel aan 1 april. Misschien door wat er vorig jaar is gebeurd, maar als iemand.. IEMAND maar ook een slechte grap met me uithaalt vandaag sla ik diegene echt dood.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Diepe blub. Het zal toch eens niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een saaie vissticks hier.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eigenlijk vind ik het leukste nog dat ik echt zwemles kan geven. Like I actually did that for some years :W


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw mam.. Je wilt me niet helpen hiermee, maar ik weet zeker dat je me wel gaat uitschelden als ik hier een onvoldoende voor krijg? Wat wil je dan van me? Voor de zoveelste keer: ik snap politiek niet!



    Oké. Kan ik vandaag niet gewoon overslaan? De dag is nog niet eens goed begonnen en ik zit al te janken door stress en nare herinneringen.
    En dan moet ik vandaag ook nog eens naar mijn vriendin toe voor een project.. fml fml fml fml fml.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 9:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat mensen die de hele tijd stomme grappen op een april maken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 9:53 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    LoveIy schreef:
    Wauw mam.. Je wilt me niet helpen hiermee, maar ik weet zeker dat je me wel gaat uitschelden als ik hier een onvoldoende voor krijg? Wat wil je dan van me? Voor de zoveelste keer: ik snap politiek niet!


    Oké. Kan ik vandaag niet gewoon overslaan? De dag is nog niet eens goed begonnen en ik zit al te janken door stress en nare herinneringen.
    En dan moet ik vandaag ook nog eens naar mijn vriendin toe voor een project.. fml fml fml fml fml.


    Awh muh


    Happy Birthday my Potter!

    oh alsjeblieft, COMIC SANs? hahahaahaaa

    Dumbledory schreef:
    Eigenlijk vind ik het leukste nog dat ik echt zwemles kan geven. Like I actually did that for some years :W


    Ik moest kijken wie je was, want ik herkende je niet. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melvissa schreef:
    (...)

    Ik moest kijken wie je was, want ik herkende je niet. :W


    En dat heb ik nu voor twee weken...! Arrrghh!


    Slightly drunk.