Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^
Perffect schreef:
Hadden jullie eigenlijk bloedingen bij de eerste keer?
Ik zag dat altijd overal op internet staan, maar ik heb daar nooit last van gehad.
Ja en ik schaamde me dood...
Maar och wat was hij lief voor mij toen
En nu nog steeds vraagt hij na de hand nog of alles goed gaat. Maahw zo sweet hihi
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about
Mijn eerste keer was erg pijnlijk en ik heb ook best veel gebloed, dus dat was heel awkward toen ik m'n moeder moest vertellen dat er allemaal bloed in het bed zat en dat ik daarom de wasmachine had aangedaan. :')
Ninuturu schreef:
Dus mijn zusje geloofd niet dat er geluiden bij zijn als je sex hebt
Maar ik kan me voorstellen dat als je er iets in duwt de lucht er graag weer uit wilt
Wie wilt er iets over met me delen zodat ik gelijk kan hebben?
Er zijn bijna altijd wel geluidjes. :') Door wrijvingen met huid en aangezien je huid wat vochtig kan worden door het zweten, kun je het niet stoppen dat er af en toe een geluidje ontsnapt.
Ja, scheten die uit je vagien komen zijn vrij common als je het bijvoorbeeld op zijn hondjes doet.
Och ja. Het is altijd dat of dat mijn vriend een keer een scheet laat, maar we lachen erom. Hahahahah. We lagen een keer zo dubbel dat we bijna niet meer verder konden, doordat we buikpijn kregen van het lachen lol.