Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^
Die puntentelling slaat toch sowieso nergens op, waarom is seks met iemand met tattoos meer waard dan zonder? Waarom zijn piercings meer waard? Waarom is een bepaald beroep meer waard :")
“I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”
PhilDunphy schreef:
Die puntentelling slaat toch sowieso nergens op, waarom is seks met iemand met tattoos meer waard dan zonder? Waarom zijn piercings meer waard? Waarom is een bepaald beroep meer waard :")
Het is best logisch gezien niet iedereen tattoos en piercings heeft of een goed betaald beroep/hoge functie heeft.
Niphredil schreef:
(...)\
ik ga ervan uit dat heel veel mensen die dingen te overdreven invullen om veel tijgerpunten te krijgen, want 20,5 is wel echt megaveel, zelfs voor meisjes van onze leeftijd
Ik ben 18 en heb de lijst naar waarheid ingevuld en kwam op 28 tijgerpunten uit. En 0 pandapunten :')
If a writer falls in love with you, you can never die