• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    (...)

    Ik ben heel nieuwsgierig naar die 52 overige plekken. :')


    hoeven niet per se plekken te zijn he, mijn punten komen voor de helft van een amerikaanse militair met tatoeages


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik had een foutje gemaakt met het berekenen van mijn punten. Ik heb 14 tijgerpunten :Y)


    26 - 02 - '16

    Mijn meest rare plek was in een huisje waar je vogels hoort te spotten bij een meertje in een bos :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    22 pandapunten en 6 tijgerpunten. Wauw. :') En dan staat er ook nog bij dat het gemiddeld aantal tijgerpunten 20,5 is bij meisjes van mijn leeftijd. Zucht, ik moet maar eens flink aan de bak deze zomer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lichtelijk off-topic maar een van de weinige momenten waarop het vermakelijk is om weinig tot geen spannende seksuele ervaringen te hebben is bij een spelletje Never Have I Ever. Iedereen wordt langzaam maar zeker straalbezopen, en als relatief groentje kun je een keer per 10 vragen een slok nemen. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Barnabas schreef:
    22 pandapunten en 6 tijgerpunten. Wauw. :') En dan staat er ook nog bij dat het gemiddeld aantal tijgerpunten 20,5 is bij meisjes van mijn leeftijd. Zucht, ik moet maar eens flink aan de bak deze zomer.
    \
    ik ga ervan uit dat heel veel mensen die dingen te overdreven invullen om veel tijgerpunten te krijgen, want 20,5 is wel echt megaveel, zelfs voor meisjes van onze leeftijd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Childs schreef:
    Lichtelijk off-topic maar een van de weinige momenten waarop het vermakelijk is om weinig tot geen spannende seksuele ervaringen te hebben is bij een spelletje Never Have I Ever. Iedereen wordt langzaam maar zeker straalbezopen, en als relatief groentje kun je een keer per 10 vragen een slok nemen. :')
    Maar ik ben alcoholist en een slet, dus tja


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niphredil schreef:
    (...)\
    ik ga ervan uit dat heel veel mensen die dingen te overdreven invullen om veel tijgerpunten te krijgen, want 20,5 is wel echt megaveel, zelfs voor meisjes van onze leeftijd


    Valt wel mee, ben je vgm al snel aan hoor


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Ik ben 19 en heb nog nooit wat gedaan
    1 echt vriendje gehad en ik vond zelfs het kusje op de mond al dood eng, ook nooit verder gegaan dan dat


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    PhilDunphy schreef:
    (...)

    Valt wel mee, ben je vgm al snel aan hoor


    Nouja dat vind ik dus wel meevallen, zeker als je ouder wordt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)\
    ik ga ervan uit dat heel veel mensen die dingen te overdreven invullen om veel tijgerpunten te krijgen, want 20,5 is wel echt megaveel, zelfs voor meisjes van onze leeftijd


    Hoezo? Niet iedereen heeft zich gedragen in bed hoor. Omdat iemand wilder is dan jij, betekent niet gelijk dat ze liegen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Hoezo? Niet iedereen heeft zich gedragen in bed hoor. Omdat iemand wilder is dan jij, betekent niet gelijk dat ze liegen. :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Silvera schreef:
    (...)

    Hoezo? Niet iedereen heeft zich gedragen in bed hoor. Omdat iemand wilder is dan jij, betekent niet gelijk dat ze liegen. :Y)


    Lol dat is helemaal niet mijn punt hoor. Ik geloof graag dat er veel wildere mensen zijn, maar ik ken a) wildere mensen die ook niet per se een hoog puntenaantal kregen omdat de vragen niet per se alles omslaan en b) ik kan me gezamenlijke invulmomenten herinneren waarbij vriendinnen dingen invulden waarvan ik wist dat ze niet waar waren, puur om de groepsdruk, dus ik vraag me af hoe representatief het allemaal is. Niks ten nadele van de wilde tijgers in ons midden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    0 tijger punten
    0 panda punten

    Ik ben Heilige maria ofzo..? (A) :Y)
    Alleen met mijn vriend in een bed, en ik vind het wel prima (flower)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Niphredil schreef:
    (...)

    Lol dat is helemaal niet mijn punt hoor. Ik geloof graag dat er veel wildere mensen zijn, maar ik ken a) wildere mensen die ook niet per se een hoog puntenaantal kregen omdat de vragen niet per se alles omslaan en b) ik kan me gezamenlijke invulmomenten herinneren waarbij vriendinnen dingen invulden waarvan ik wist dat ze niet waar waren, puur om de groepsdruk, dus ik vraag me af hoe representatief het allemaal is. Niks ten nadele van de wilde tijgers in ons midden


    In dat geval heb ik niets gezegd. Het is wel te merken dat jongeren tegenwoordig wel iets sneller bezwijken aan groepsdruk inderdaad. Fact. :')


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)