Ninuturu schreef:
Deed je eerste keer pijn?
Ja. En hij ging er niet eens in tot de 5e keer of zo (en daar zaten dus ook nog keren zonder penispentratie tussen) :p. Bleek dat de buitenste rand van mijn vagina zeg maar te dik was(?), het voelde ook echt als de binnenkant van een plakbandrol, het werkte niet mee zeg maar. Ik vond een operatie een beetje engig, vooral omdat mijn ouders dus goed mijn verzekeringsformulieren etc in de gaten houden en dat niet echt discreet kan :p. Uiteindelijk bleken veel rek- en strekoefeningen te helpen, maar ik had eigenlijk ook wel een beetje ongeluk met het feit dat mijn vriend gewoon een brede 'aubergine' had ;p.
Oh en ik heb de boel echt flink ondergebloed, het was een soort lichte ongesteldheid die twee uren erna. Ik moest ook echt zo'n licht maandverbandje dragen, want het doorweekte mijn prop wc-papier x). Soms heb ik nog steeds wel wat bloed, maar dat ligt gewoon aan mijn houding, of ik ontspannen ben etc.
[ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 15:49 ]
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.