• Regels:

    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Respect hebben enzo.
    - Geen ruzie in OOC.
    - Doe chill and have fun c;


    The neighborhood;

    In een grote, drukbevolkte straat in Amerika gebeurt er meer dan je zou denken; er leven verschillende jongeren met elk hun


    eigen karakter en hun eigen dilemma's. De één verkoopt wiet op het basketbalveldje, de ander zit met een gebroken hart onder de dekens en de ander zit rustig aan zijn huiswerk. Alhoewel de een zich liever niet met de ander bemoeit zijn er wel eens situaties waardoor de jongeren zich wel moeten gaan mengen, dit kan zijn door buurtbarbeque's of de verjaardag van de irritante buurvrouw hiernaast die toevallig weer met iedereen bevriend moest zijn. Uit beleefdheid is het dan ook zeerste gedwongen om langs te komen en daar lijden de jongeren onder.
    Van deze uitjes kunnen liefde, nieuwe vriendschappen en drama ontstaan en dat kan dan ook overal, of het nou op het afgehuurde springkussen is of op de kamer waar twee rebelse tieners zich hebben opgesloten voor een heftige make-out, laat je fantasie maar gaan in the neighborhood!



    Personages;
    Gabriela Lindgren - Polovina
    Vincent Middle - Watahmaloehn
    Malik Johnson - Small
    Shiloh Jong - Towers
    Clint Daniels - Garden
    Georgia West - Falahee
    Meisje - Adaptions
    Jongen - Dirtyd
    Jongen - Triskele

    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mtt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mine.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mt :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MT


    I am not as think as you drunk I am

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Is het de bedoeling dat relaties in het MSV ontstaan of ..? :3


    I am not as think as you drunk I am

    MT.

    MT


    El Diablo.

    Wanneer wil je de MSV openen? c:


    I am not as think as you drunk I am

    Als jullie nu willen beginnen let me know, er mogen trouwens best wat relaties besproken worden


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mijn perso is klaar en open voor relaties dus ik vind het prima om te beginnen c:


    I am not as think as you drunk I am

    Vices schreef:
    mijn perso is klaar en open voor relaties dus ik vind het prima om te beginnen c:


    + 1


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb ook mijn personage Elias
    - Vriendelijk, terughoudend, redelijk gesloten, slim/houd van leren, schrikt snel.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, ik had nog even geen geduld gehad om te openen maar zal het binnen een halfuurtje doen c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177155&page=last#6193445 Opened it people!!

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 21:05 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.