• Elke keer als ik lekker een hoofdstukje wil lezen krijg ik iedere keer als ik op de helft aan het lezen ben boven aan een reclame video te zien..en dan ben ik heel het stuk weer kwijt wat ik aan het lezen was en dat is erg vervelend.... misschien een of andere zijkvirus op mijn lappie? iemand een idee hoe ik mijn pc kan opschonen dan of heeft iedereen last van deze onzin reclame? ik vind het zo niet eens leuk meer om te lezen hier : (


    I just come to read

    Ik heb vaak reclame op Quizlet, maar het is niet altijd storend. In de meeste gevallen is het doenbaar (zie onder spoiler), maar soms is het wel vier keer zo groot.


    The soul needs autumn.

    Adblocker downloaden.

    TheCount schreef:
    Adblocker downloaden.

    Als je Adblocker download worden de reclames voor andere users juist erger (groter), omdat het wel de sponsors voor Rutger zijn. Quizlet brengt en kost hem dus wel geld.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 13:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    saorsa schreef:
    Ik heb vaak reclame op Quizlet, maar het is niet altijd storend. In de meeste gevallen is het doenbaar (zie onder spoiler), maar soms is het wel vier keer zo groot.



    ja dat vind ik ook niet erg, maar als ik een hoofdstuk lees schiet mijn pagina helemaal naar boven van de tekst door de reclame die zich opeens afspeelt. en dan lees ik weer en dan als de reclame voorbij is schiet mijn pagina weer ergens anders heen.. heel vervelend en niet leuk om storys te lezen


    I just come to read

    Als je een Golden Membership neemt krijg je sowieso geen reclame meer


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Heb je dat op de deskoptversie? Dan zou ik eens kijken bij de extenties (Chrome) of add-ons (Firefox) of daar een vreemde extentie zit. Vaak is het inderdaad een soort van 'virus' dat meegekomen is bij het downloaden van iets. Dan heb je ook automatisch een bepaalde extentie geïnstalleerd. In de browser (bij extenties of add-ons) kan je die dingen in-/uitschakelen of verwijderen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury