• He ik wil een nieuw huishouden maken maar heb geen idee wat voor
    iemand een leuk idee?

    Ik maak altijd mijn crush en ik of ik maak gewoon een mannetje en ga vreemd en maak kinderen met heel de buurt.
    Classic mehri things
    (lol)

    Zoek naar leuke legacy's/challenges om te doen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik maak altijd een familie waarvan 1 kind het buitenbeentje is.
    Dus een hele luie familie met een kind die graag buiten is en sport. Of een slimme, nette familie met een hele rebelse tiener.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Maak je favoriete artiesten/characters. Zo heb ik een hele creepypasta famillie gemaakt. (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Blades schreef:
    Ik maak altijd mijn crush en ik of ik maak gewoon een mannetje en ga vreemd en maak kinderen met heel de buurt.
    Classic mehri things
    (lol)


    Dat laatste deed ik altijd in de Sims 3. Oeps c:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik maak een Sim die op mij lijkt en geef diegene veel geld en super happy leven. Twee dingen die ik graag ook zou hebben..


    26 - 02 - '16

    Blades schreef:
    Ik maak altijd mijn crush en ik of ik maak gewoon een mannetje en ga vreemd en maak kinderen met heel de buurt.
    Classic mehri things
    (lol)

    Omg, dit doet me denken aan een vriendin van mij, die had echt iets duivels gedaan. Ze had een huishouden van een getrouwde man en vrouw. Die man was kunstenaar. Die vrouw liet ze steeds vreemd gaan en om te zorgen dat haar man hun niet kon betrappen, liet ze hem schilderijen maken van het vreemdgaan, tijdens het vreemdgaan. Echt te erg :')
    On topic: Ik zou je favoriete karakters uit een film/serie maken!


    I was an angel living in the garden of evil

    In mijn jongere jaren maakte ik altijd een vrouw aan met heel veel geld en liet haar elke man verleiden zodat die mannen hun familie achterlieten om in te trekken met mijn personage. Vervolgens maakte ik kleine kotjes zonder ramen of deuren en liet hen daar in om komen.
    Lekker creepy lol


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blades schreef:
    Ik maak altijd mijn crush en ik of ik maak gewoon een mannetje en ga vreemd en maak kinderen met heel de buurt.
    Classic mehri things
    (lol)

    Ik heb eens het zo goed voor elkaar gestoken dat ik zoveel kinderen had dat mijn stamboom kapot was. Lol.

    Of eens je eigen familie maken. Of je klasgenoten met een paar leerkrachten als ouder/grootouder.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please