• Hoi allemaal,
    Ik krijgdeze week mijnSamsung galaxy s6 edge en ik moet nog een hoesje. Nu wil kk heel graag een hoesje metof Niall Horan erop of met een 1D lyric van hun nummers.

    Heeft iemand nog een paar tips waar ik kan bestellen. Het moet wel met euros te betalen zij en liever niet ergens uitverwegistan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik raad Aliexpress aan. Heb er onlangs heel veel bestellingen geplaatst en ze zijn allemaal binnen een maand aangekomen. Bovendien is het heel goedkoop, dus je kan zo meerdere hoesjes bestellen als je wilt. De kwaliteit is prima (als je twijfelt kun je altijd even de recensies lezen).

    MT want ik moet dus echt al maanden een nieuw hoesje voor mijn Iphone 4, maar ik weiger daar veel geld aan te geven.


    The soul needs autumn.

    Bij miniinthebox.com heb ik die van mij besteld, maar ik moest wel echt lang wachten voor ze binnenkwamen. Het is wel goedkoop, dus dat vergeef ik ze dan hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb momenteekeen.hoesje bij etsy.com waarik echtverliefd op ben maar de reacties zijnverschillend. Iemand ervaring mee
    https://www.etsy.com/nl/listing/287093297/niall-horan-boyfriend-teen-one-direction?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=one%20direction%20phone%20case&ref=sr_gallery_13


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou voor alieexpress gaan. Wel uit verweggistan vaak (China of ergens anders in Azië dus vaak een maand wachten), maar gewoon te betalen met iDeal en je kunt contact houden met de seller. Plus, redelijk goedkoop en héél veel keus.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb mijn hoesje van Smartphonehoesjes.nl ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    eBay!


    El Diablo.

    Redbubble

    Bij Hema kan je ze zelf maken! Alhoewel ik niet weet of ze ook voor jouw telefoon dat doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    KyloRen schreef:
    Ik raad Aliexpress aan. Heb er onlangs heel veel bestellingen geplaatst en ze zijn allemaal binnen een maand aangekomen. Bovendien is het heel goedkoop, dus je kan zo meerdere hoesjes bestellen als je wilt. De kwaliteit is prima (als je twijfelt kun je altijd even de recensies lezen).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •