• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De knapste gaat bijna altijd dood :') Of ja, bij de dingen die ik kijk toch altijd.

    Maar hij was de verloofde van Grace Ö en nu heeft ze verdriet en ik ook want het is de knapste van het hele stel omfg ik glibber van mijn stoel


    Slightly drunk.

    intimiderende vragen stellen yAY ik heb hier zo'n zin in

    Ik wil mijn main character wel even met zijn Hecate sturen <3


    Slightly drunk.

    Glas in je voet, veel bloed.

    Dat rijmt


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Glas in je voet, veel bloed.

    Dat rijmt


    Au.
    OTOFT: bericht nou teruuhuug.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Au.
    OTOFT: bericht nou teruuhuug.


    Ja, au inderdaad. Op welk berichtje wacht je?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is zo irritant dat ik nu weer naar de wc moet D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, au inderdaad. Op welk berichtje wacht je?


    Guess who redowloaded Tinder. :'D HAHAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    yow yow, impulsiviteit enzo


    Heaven is a place that we all have

    Oké, ik val officieel alleen maar dieper in dit zwarte gat van slechte-serie-met-vreselijk-fandom en ik weet niet wat ik ermee MOET want ik moet letterlijk een week wachten op iedere aflevering en dat is de slechtste keuze van slechte serie om fan van te worden, want dan moet je aan jezelf toegeven dat je er ondanks alle slechte dingen toch echt wel voor de hele rit in zit voorlopig en echt echt meer wilt en ik weet niet of ik dat uithoud met al deze interpunctieloze hetero imagines voor een canon zeer gay personage en al de beroerde excuses voor shirtloosheid van de mannelijke hoofdpersonen terwijl dat me meer secondhand embarassment oplevert dan iets anders en WAAROM OVERKOMT DIT MIJ TELKENS

    (Goed, ik weet waarom. Er zijn zo'n vier redenen en ze heten Alec en Isabelle en Pythagoras en Ariadne en ik wil gewoon dat ze veilig en warm zijn EN DAT ZE OVERSTAPPEN NAAR EEN BETERE (niet-gecancelde) SERIE PLS GOD)

    Ik ben zo zwak omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    het is ok ik heb een plan. wat haten docenten meer dan alles? ouders. wat komt er standaard na een rapport? tienminutengesprekken. voor tien minuten mag deze aardige man straks aan me uitleggen waarom ik nog steeds een voldoende voor huiswerk heb terwijl mijn twee meter lange ouders aan weerszijden toekijken en intimiderende vragen stellen yAY ik heb hier zo'n zin in


    Jij hebt daarvoor wel echt de perfecte ouders, wow. :'D Ik zou bijna medelijden krijgen met je docent. (Bijna.)




    SonOfGondor schreef:
    Glas in je voet, veel bloed.

    Dat rijmt


    Dat klinkt allesbehalve fijn. D: Gaat het? Wat is er gebeurd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat een mens zich zo erg kan vervelen. Op tv is er niets leuks. Alle films heb ik thuis al gekeken. Voor lezen of schrijven heb ik de concentratie niet en ik heb niemand om een spelletje mee te spelen, al heb ik überhaupt weinig zin in sociaal contact op moment. Ik wil gewoon een leuke film kijken terwijl ik 10 zakken popcorn o.i.d. leegvreet en daarna lekker slapen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Walk, now walk. And, what?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Home is echt een heerlijke feel-good film :3

    Al 5 dagen last van mijn heup sinds ik zondag die lange wandeling met de hond heb gehad. What happened? Het straalt door naar mijn rug :/


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ach man, go float yourself. Ugh.


    Ich liebe dich 27.12.23