• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, ik heb nog geen 15 dagen beschreven in een verhaal van 54k woorden. 3,6k woorden per dag in het verhaal.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 16:09 ]

    Het verbaasd me echt dat ik lichamelijk niet uit elkaar val :'D

    #outfitstress


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Toelatingsbrieven schrijven voor opleidingen is ruk.


    Slightly drunk.

    Negasonic schreef:
    Lol, ik heb nog geen 15 dagen beschreven in een verhaal van 54k woorden. 3,6k woorden per dag in het verhaal.

    Wees blij, ik had in een verhaal nog geen vijf dagen beschreven met 50K woorden. Gemiddeld meer dan 10K woorden per dag :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom vindt men het leuk om te zeggen dat ik niet weet wat werken is en dat ik zogenaamd geen fuck doe. Stfu please. Ik heb dan misschien geen bijbaan, maar ik heb ook gewoon elke dag stage van 9 tot 5 met uitschieters.
    Wordt er niet goed van.

    Ik gooi echt al mijn elektronica weg. Ik word er gek van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom kan ik geen contact krijgen met mijn vriend? Ik hoop niet dat er iets gebeurd is onderweg naar schiphol.

    // hallo zon. Wat fijn dat jij er ook nog bent ^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 17:08 ]

    Oude versies van The Passion aan het kijken en ik voel heel veel gelijkenissen tussen mij en Judas. Wauw. (cat)

    Holy frick ik was al bijna vergeten hoe great het is om twee werkende oortjes te hebben. Nu kan ik eindelijk Deadpool in peace kijken.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik ben echt misselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sleepmode activated.. *zzz*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hoezo zeggen mensen eigenlijk dat je haar "dood" is, als het dode cellen zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het gevoel dat je vanbinnen krijgt wanneer een serie nóg geweldiger word met de aflevering wanneer je denkt dat het niet beter kan worden is onbeschrijfelijk. Daredevil is serieus de beste serie ooit gemaakt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    What are thoooooose


    Ich liebe dich 27.12.23