• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meride schreef:
    Kan je het opeten?

    Nee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Staat het zeg maar als meubel in je huis of niet echt


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik bedoelde zeg maar of het echt bestaat of uit een of andere fantasiewereld komt, maar aan de rest van de vragen te horen ga ik er vanuit dat het echt bestaat like, in het dagelijks leven.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Is het iets uit een film?


    You are my piece of paradise.

    Meride schreef:
    Staat het zeg maar als meubel in je huis of niet echt

    Hmmm, jullie zitten in de verkeerde richting, ik zal wel een tip geven. Je zou er naartoe gaan (nu niet meer, maar een paar jaar geleden kon dat). Dus het een "iets" wat bezocht kan worden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Is het een museum of pretpark?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Is het een museum of pretpark?

    Nee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Een soort monument?


    What would Emma do?

    De Berlijnse Muur? Gezien we het nu niet meer kunnen bezoeken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boettgeri schreef:
    Een soort monument?

    Nee.
    Zoals ik al zei: ik heb thuis een vorm ervan liggen. Misschien dat dat het nog duidelijker maakt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Nee.
    Zoals ik al zei: ik heb thuis een vorm ervan liggen. Misschien dat dat het nog duidelijker maakt ^^


    Wie weet was het een namaak dingetje, zoals een kleine Eiffeltoren. ;D

    Euhm, is het iets dat je veel vind?


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Wie weet was het een namaak dingetje, zoals een kleine Eiffeltoren. ;D

    Euhm, is het iets dat je veel vind?

    Ja, er gaan veel mensen naartoe. Ik weet niet hoeveel mensen naar het specifieke "iets" zijn geweest (waar ik naar opzoek ben), maar het was alleen in Nederland te zien/te bekijken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Ja, er gaan veel mensen naartoe. Ik weet niet hoeveel mensen naar het specifieke "iets" zijn geweest (waar ik naar opzoek ben), maar het was alleen in Nederland te zien/te bekijken.


    Het huis van Anne Frank?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Het huis van Anne Frank?

    Nope, geen museum.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lange Jan? Holle Bolle Gijs?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!