• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    - Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.
    - Het heeft geen zin om onnodig een inschrijvingsformulier voor mod/bèta/bemiddelaar/columlnist in te zenden. Voor je het weet ben je ongewild lid van de crew omdat wij vinden dat je erg origineel was.(;
    Gewoon op de pagina's komen mag wel, maar dus geen formulieren effectief inzenden.


    Extra: Niet getreurd als je niet alle paaseitjes kunt vinden.. Bekijk het positief: Je hebt nog een hele week om te zoeken! En anders heb je het geprobeerd. Met dank aan Gandhi haar photoshopskills.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 17:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wedden dat iemand die per ongeluk gaat vinden en iedereen gaat diegene pb'en of smeken om de locatie op te geven. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Troje schreef:
    (...)

    #54 vind je nooit ;D

    Volgens mij ben ik die tegengekomen. Maar ik heb het dus niet bijgehouden, omdat ik niet actief meedoe.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    (...)
    Volgens mij ben ik die tegengekomen. Maar ik heb het dus niet bijgehouden, omdat ik niet actief meedoe.


    Als je niet actief meedoet en hem vindt, dan heb ik zeer veel respect en vraag ik me af wat je daar deed ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Als je niet actief meedoet en hem vindt, dan heb ik zeer veel respect en vraag ik me af wat je daar deed ;')

    Nou, ik heb dus ruim een uur overal en nergens op zitten klikken en toen heb ik het opgegeven. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    (...)
    Nou, ik heb dus ruim een uur overal en nergens op zitten klikken en toen heb ik het opgegeven. (:


    Je kan er niet zomaar komen ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Je kan er niet zomaar komen ;')


    Nu ben ik wel heel benieuwd hahaha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Als je niet actief meedoet en hem vindt, dan heb ik zeer veel respect en vraag ik me af wat je daar deed ;')


    dit :'D

    @manon; ik hoop dat die persoon 54 niet zomaar doorgeeft, want ik heb er zelf ook achter moeten zoeken zonder hulp en het zou zonde zijn omdat hij echt sneaky is


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel heel benieuwd hahaha


    tot zover de hints over #54 (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 17:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe zit het met 9? Volgens mij heeft niemand die nog gevonden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik denk dat ik het opgeef xoxo


    Pretty is just a pretty word.

    Asher schreef:
    Hoe zit het met 9? Volgens mij heeft niemand die nog gevonden.


    negen is foetsjie (cat) net zoals 33 en 73 en 68 en 52 en 53, die heeft niemand ook volgens mij


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    negen is foetsjie (cat) net zoals 33 en 73 en 68 en 52 en 53, die heeft niemand ook volgens mij

    Volgens mij ook inderdaad.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    MIjn administratie klopt niet......
    achja. Nummers 9- 27 - 33 - 52-53-54-59-62-72-73
    Ontbreken al zal ik er 1 al hebben maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En toen vond ik er 2 per ongeluk, omdat ik een beetje dom bezig ben geweest XD
    #8 en #46 ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb #50 wel, zag ik net.


    26 - 02 - '16