• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Charbonneau schreef:
    Zo een presentatie.. word nu toch wel zenuwachtig..


    Waarover? c;

    Succes!


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    Waarover? c;

    Succes!

    Dankjewel! (bloos)

    Over afasie. en ik moet toegeven dat ik het niet bijster goed heb voorbereid.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Zo een presentatie.. word nu toch wel zenuwachtig..


    Succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Succes!

    Dankjeeeeee! (clown)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik weet gewoon dat je me nooit meer gaat vergeven voor dit... Maar ik ga het proberen. Hopen dat je het snapt..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dankjewel! (bloos)

    Over afasie. en ik moet toegeven dat ik het niet bijster goed heb voorbereid.


    Oef... Sterkte!


    26 - 02 - '16

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dankjewel! (bloos)

    Over afasie. en ik moet toegeven dat ik het niet bijster goed heb voorbereid.


    De truc is (ik bereid nooit teksten voor voor voorstellingen, ik moet gewoon weten wat ik ga zeggen en dan brei ik ter plekke wel een tekstje) om gewoon alles te zeggen wat je weet en te linken aan elkaar. Als je linken legt, zijn leerkrachten blij haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    De truc is (ik bereid nooit teksten voor voor voorstellingen, ik moet gewoon weten wat ik ga zeggen en dan brei ik ter plekke wel een tekstje) om gewoon alles te zeggen wat je weet en te linken aan elkaar. Als je linken legt, zijn leerkrachten blij haha.

    Wat bedoel je met linken? Dat gewoon tekstje breien is ook mijn ding, so I feel you.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met linken? Dat gewoon tekstje breien is ook mijn ding, so I feel you.


    Ik bedoel dat je, als je iets zegt en je weet dat je er in klas iets over hebt gezien of eerder in de presentatie al vermeld hebt, je kunt gaan linken. "Een kenmerk van afasie is ook ..., waar men in tegenstelling tot wat ik daarnet zei, dit en dat doet". Da's nu een heel simpel voorbeeld, maar als je linken kunt leggen met eender wat anders, is dat altijd goed. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat je, als je iets zegt en je weet dat je er in klas iets over hebt gezien of eerder in de presentatie al vermeld hebt, je kunt gaan linken. "Een kenmerk van afasie is ook ..., waar men in tegenstelling tot wat ik daarnet zei, dit en dat doet". Da's nu een heel simpel voorbeeld, maar als je linken kunt leggen met eender wat anders, is dat altijd goed. (:

    Zal er aan proberen te denken, maar grote kans dat ik uit stress voor de klas alles compleet kwijt ben. Na afloop stelt het altijd niets voor though. #schoolstruggles. Moet ieder moment. Leerkracht vertelt eerst nog stukje theorie.. D':


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Zal er aan proberen te denken, maar grote kans dat ik uit stress voor de klas alles compleet kwijt ben. Na afloop stelt het altijd niets voor though. #schoolstruggles. Moet ieder moment. Leerkracht vertelt eerst nog stukje theorie.. D':


    Heel veel succes dan! 't Zal wel lukken. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Heel veel succes dan! 't Zal wel lukken. c:

    GB je wel na afloop if you don't mind. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Yissss... Ik heb groen licht gekregen voor verder afbouwen. 5 april mag er weer wat af! YAY


    26 - 02 - '16

    Volgens mij wordt dit de dag dat ik allemaal bekenden ga tegenkomen. Dat zijn er in ieder geval al twee ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    En dat is nummer drie x'D


    Deep inside, I've never felt alive