• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    We kunnen heel veilig het verschil tussen hun en hen laten varen, want zij en hun/hen zouden wel nog steeds verschillende dingen zijn. Zij hebben hun strijd tegen de Hunnen gewonnen vind ik een heel leuke, bemoedigende zin. Gefeliciteerd, anonieme Hunnenstrijders. :Y)


    Daar heb je een heel mooi punt. Dan, go ahead and be my guest, want ik vind Jips beschrijving van de heer van Heule als pretentieuze lul vrij accuraat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I shouldn't be crying. I like you so much. But you'll never notice me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik mis je mam. Ik wou dat ik nog bij je was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Are you fucking kidding me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja ga dan ook slapen Jip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ja ga dan ook slapen Jip


    Hup Jip, je kunt het. Slaap is fijn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je bent zeker weer aan het gamen. No surprise.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In het echte leven pest ik mijn vrienden. :x

    Midnight confessions.


    What would Emma do?

    It felt like all the sadness melted away. I was free. In my dreams.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is mijn lijf zo afschuwelijk wakker dit werkt zo niet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Doe niet alsof je me leuk vindt als je me buiten het werk om niet interessant meer vindt.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 maart 2016 - 0:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oké, maar ik heb in alle eerlijkheid nog nooit eerder in een fandom gezeten waarbij er voor het belangrijkste ship zo'n hoog percentage G- en T-rated fic was?? Dit is zo puur en onschuldig, aw.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeps, opstaan om zeven uur gaat moeilijk en pijnlijk worden.


    16 - 09 - '17

    NOPE. NOPE NOPE NOPE.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    Oké, maar ik heb in alle eerlijkheid nog nooit eerder in een fandom gezeten waarbij er voor het belangrijkste ship zo'n hoog percentage G- en T-rated fic was?? Dit is zo puur en onschuldig, aw.


    Dat wil zeggen dat je nog niet ver genoeg gezocht hebt. x)


    What would Emma do?