• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Zou ik een dag te vroeg kunnen testen? Ik ga het maar proberen. Eén dag maakt vast niet zoveel uit. Al zal ik wel helemaal niet zwanger zijn, zoals alle andere keren.

    Ik ga morgen mijn Frans mondeling verknallen....
    Als ik slim was, zou ik verder gaan met voorbereiden, maar ik heb echt geen zin meer ):


    Stenenlikker

    Waarom vouw je je kinderwagen niet in en zet je je kind naast je op de plek, in plaats van de kinderwagen uitgeklapt te laten? Of zet je kind in de wagen...

    Oh no, mijn arme neefje )':


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Negasonic schreef:
    Zou ik een dag te vroeg kunnen testen? Ik ga het maar proberen. Eén dag maakt vast niet zoveel uit. Al zal ik wel helemaal niet zwanger zijn, zoals alle andere keren.


    Ik duim echt voor je <3

    Tresna schreef:
    (...)

    Ik duim echt voor je <3


    Same <3

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 16:49 ]


    26 - 02 - '16

    Tresna schreef:
    (...)

    Ik duim echt voor je <3

    illaoi schreef:
    (...)

    Same <3

    Bedankt allebei :3 ik zal jullie op de hoogte houden morgen (:

    // owww ik heb écht zin om weer te schrijven. Dat heb ik sinds de kerst haast niet meer gedaan.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 17:48 ]

    Alsjeblieft nee.

    Gawd. This makes me wanna throw up.


    26 - 02 - '16

    Ik heb net met m'n crush onder een paraplu gelopen hsjsjsmbdndjd. Hij haalde zijn paraplu letterlijk 2 min voor het station uit voor een paar druppels regen. So cute i cant.

    Lieve help, die zijn tanden zijn zo wauwie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hoezee, heb ik alweer een story-idee. Thanks a lot, David Guetta.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wauw, ik post een status op Facebook en dan moet gelijk zo'n irritant meeloper figuur mijn humeur weer verpesten. Sodemiter op, kutjoch.


    26 - 02 - '16

    i sent my crush "big hugs" omg my heart i regretted it the next second

    Nu is mijn humeur verziekt. Gadverdamme zeg, ik word hier zo chagrijnig van. Het is iemand die nooit wat reageert op mijn dingen en nu ineens wel. FUCK OFF, FUCK OFF, FUCK OFF!


    26 - 02 - '16