• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I’m miss sugar pink liquor, liquor lips
    Hit me with your sweet love, steal me with a kiss.
    I’m miss sugar pink liquor, liquor lips
    I’m gonna be your bubblegum bitch


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Dat wil zeggen dat je nog niet ver genoeg gezocht hebt. x)


    Haha, ze zijn er wel, absoluut. :'D Maar het zijn er echt maar een handvol op heel AO3, terwijl er niet weinig fic te vinden is.
    Maar goed, het is dan ook een serie die wordt uitgezonden op onder andere Nickelodeon, dus een gebrek aan M en E fic is gezien de leeftijd van het gemiddelde publiek alleen maar erg goed. Stiekem vind ik het zelf ook wel een opluchting dat er relatief weinig mensen waren die naar personages van veertien of vijftien keken en dachten "ja, daar moet ik en seksscène mee schrijven!" :W (Al staat er bij die fics in de beschrijving dan wel weer bijna altijd heel duidelijk vermeld dat het zich in de toekomst afspeelt, als de personages ouder zijn. Opluchting na opluchting, ha.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En toen was je weer eens ziek in de nacht. Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe ben ik wederom zo wakker wat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tuurlijk, geef mij maar de schuld...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Bacillenhuis.. had ik de tijd maar om alles schoon te maken. Mijn opa kan nog steeds zijn hand niet voor zijn mond houden bij het hoesten.

    // mijn noodles zijn echt niet lekker.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 8:08 ]

    Tuurlijk. Ben je terug in slaap gevallen, wordt je bijna gillend walker door en nachtmerrie. FTS


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't have wings so flying with me won't be easy

    Ik moet nodig naar de wc.. maar meh, geen zin in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zó verliefd op zijn lach oh god

    Mijn jeugd herbeleven like:


    26 - 02 - '16

    Soms snap ik echt niet wat mijn katten nou willen.


    Stenenlikker

    Ik wil een woord schrijven in mijn tekst maar het staat zo raar voor iedereen die niet weet wat het betekent in die zin. Vlaamse woorden struggles, bah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap wel dat het vaste procedure is dat ik een video cv moet maken, maar dat jij mij buiten spel zet tijdens het prikken van een datum voor MIJN video cv, vind ik wat te ver gaan. Ik mocht jou niet, maar nu mag ik je al helemaal niet meer.


    26 - 02 - '16

    Zo een presentatie.. word nu toch wel zenuwachtig..


    Pretty is just a pretty word.