• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    FlowerPowers | Mick | 14 |
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Magari | Kind | ? |

    Flowerpowers | Isabella | 10 |
    bellah20h20 Sarah | 11 |
    DownTheRoad | Amanda | 15 |
    Millard | Syden | 16 |
    Falahee | Savannah | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Katherine | 17 |

    Begeleiders:
    Dorchadais | Maikel | 28 |
    Malec | Begeleider |


    Regels weeshuis:
    - Spreek de begeleiders aan met u
    - Respecteer je medemens
    - Ruzies worden bestraft
    - Alleen naar buiten als je toestemming hebt
    - Jongens en meisjes slapen apart en geen jongens op de meidenkamer of andersom
    - De tv en computers mogen alleen in het weekend gebruikt worden tussen 12:00 en 20:00. Gun elkaar
    - Bellen doe je met de vaste telefoon
    - Wil je een mobieltje? Werk ervoor en onderhoud het zelf
    - De jongens delen één badkamer en de meisjes delen één badkamer. Houd hem maximaal 15 minuten bezet zodat iedereen aan de beurt komt
    - 's Avonds om 21:00 is iedereen op zijn of haar kamer en om 22:00 gaan alle lichten uit.
    - Kinderen onder de 16 moeten om 20:00 naar bed en hun licht om 21:00 uit doen
    - Corvee wordt gedaan volgens het rooster en wordt niet doorgegeven. Tenzij de persoon ziek is
    - Je komt na school direct terug naar het huis, hier kun je bespreken of je nog even weg mag of niet

    Corvee rooster:
    Maandag: Mick & Savannah
    Dinsdag: Steven & Amanda
    Woensdag: Omar & Sarah
    Donderdag: Antonio & Syden
    Vrijdag: Calypso & Katherine
    Weekend: Begeleiding

    Regels:
    - Respecteer elkaar
    - Innerlijk komt pas in het speeltopic
    - Achternaam is niet nodig
    - Wissel af van personen, ga eens naar een ander
    - OOC tussen haakjes
    - Houd jongens en meiden ongeveer gelijk
    - De algemene Q-regels gelden hier ook
    - Je mag meerdere personen, maar verwaarloos ze niet!

    Topics:
    Praattopic 1
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nadat hij zijn argument had afgesloten was hij naar huis gelopen wat erg ongemakkelijk was geweest, "Maikel, ik ben ziek."


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sava was meteen terug naar het weeshuis gegaan en had niet de moeite genomen om het te vertellen. Ze plofte neer op haar bed en zette toen haar muziek hard op.


    El Diablo.

    Maikel keek naar Omar en schudde zijn hoofd.
    "Zolang jij nog niet boven de wc hangt ga jij gewoon naar school," zei hij en hij bleef naar hem kijken. Hij zag Savannah achter hem naar boven lopen.
    "Jij ook, Savannah!" riep hij toen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 14:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik meen het, ik ben echt niet lekker," Omar verschoof zich langzaam richting Maikel en legde zijn hand tegen zijn voorhoofd aan. "Voel dan hoe warm ik ben."


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sava rolde met haar ogen en zette de muziek harder, als enige vorm van reactie. Ik ben ziek, doodziek. Door dit zooitje hier.


    El Diablo.

    Maikel voelde ook aan zijn eigen voorhoofd en trok een wenkbrauw op.
    "Niet veel warmer dan dat ik ben. Je voelt je waarschijnlijk warmer, omdat je vanaf school terug bent komen lopen." Hij keek even op het briefje op de tafel. Zijn docent had net gebeld, maar hij zou er maar niets van zeggen wat hij had gehoord.
    "Ga gewoon naar school. Als het echt niet goed gaat ga je langs de schooldokter, als die je ziek verklaard kom je terug."

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 15:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ja, dag." Omar rolde geergerd zijn ogen, waarom was Maikel nou altijd zo moeilijk? Hij wist zeker dat als zijn ouders nog leefde hij het anders had gehad. Zodat Maikel het niet zou kunnen verstaan schold hij wat Arabisch, "mag ik op z'n minst wat drinken?"


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Ga maar ff verder zonder moi ^^]


    El Diablo.

    Misschien moeten we toch maar een event ofzo creëren, kermis, barbecue whatever; mensen reageren weinig :') <3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    De school zal over ongeveer een half uur beginnen, en Isabella is alvast naar haar kamer gegaan.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Sava liep na een tijdje naar beneden en zag daar Maikel en Omar, waardoor ze even diep zuchtte. 'Nog vragen ook brave?' zei ze wanneer ze Omar hoorde, waarna ze de cola pakte en een glas inschonk. Ze gunde Omar nog een korte blik, waarna ze zich toch echt weer omdraaide en naar de trap liep. 'Fuck school man. Zit vol met kansloze figuren die willen dat je een van hen wordt.' zei ze nog snel voor ze naar boven liep.


    El Diablo.

    Liam liep de trap op en klopte op Isabella's kamer. 'Kom maar', klonk het en hij stapte naar binnen. "Hey, had je misschien zin om samen naar school te wandelen?", vroeg Liam toen hij -zoals verwacht- Isabellaa in haar kamer aantrof.


    You are my piece of paradise.

    Over tien minuten begint school!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Maar daarna ga je wel naar school," opperde Maikel en hij keek Omar aan. Achter hem zag hij Savannah opdoemen en ze gaf een bepaalde opmerking.
    "Savannah," zei Maikel, waarna hij achter haar aanliep. "Moet je eens even luisteren, jonge dame. We gaan respectvol met elkaar om en deze regel geldt ook voor jou Je pakt je spullen en je vertrekt nu naar school."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik..." Hij opende even beledigd zijn mond toen Sava langsliep. "Ik wil echt niet," mompelde hij voordat hij zijn weg maakte naar de wc en daar zijn vinger in zijn keel stak.


    Everything is illuminated by the light of our past.